شناسهٔ خبر: 66636641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اینچه‌درگاهی: نقاط قوت را تقویت و ضعف‌ها را برطرف می‌کنیم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را هم برطرف خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زهرا اینچه درگاهی پس از انتخاب مجددش به‌عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: خدا را شاکرم که بعد از دو سال و اندی مشکلات در ژیمناستیک امروز با رأی قاطع و وحدت و همدلی خانواده ژیمناستیک حل شد و ان‌شاءالله شاهد به سامان رسیدن این رشته حداقل برای چند سال آینده باشیم. امیدوارم نتایج این انتخابات به زودی در عرصه این رشته همچنان مثل قبل باعث سربلندی کشور و ورزش ما شود.

وی درباره حضور نمایندگان جهانی در این مجمع و تأکید بر اصلاح اساسنامه عنوان کرد: اساسنامه و آیین‌نامه‌ها نوشته می‌شود اما بعد در مسیر اجرا ممکن است مسائلی پیش بیاید که قبلاً در مورد آنها پیش‌بینی انجام نشده بود. اساسنامه ما هم مستثنی از این قضیه نیست. نقاط قوت و ضعف‌هایی دارد. نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را هم ان‌شاءالله برطرف خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره برنامه‌اش برای ارتقای این رشته اظهار داشت: من یک برنامه هشت ساله را در سال 96 ارائه دادم. نقاطی که در این برنامه مشخص شده بود به آن رسیدیم و تأیید آن را هم در مجمع دریافت کردم. یکی از آنها که پاییز 95 مکتوب در سند جامع تحول ژیمناستیک نوشتم، کسب قطعی سهمیه المپیک 2024 بود که امروز حاصل شد. در این برنامه یک تیم نوجوانان نخبه وجود داشت که این تیم در دوره مدیریت قبلی من تشکیل شده و بسیار تیم قدرتمندی بود ولی وقتی به فدراسیون برگشتم دیدم اثری از این تیم نمانده است. کمی به عقب برمی‌گردیم ولی چاره‌ای نیست و باید دوباره همه چیز را بازسازی کنیم. امیدوارم باز هم در میادین بین‌المللی با جبران این موارد خوش بدرخشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما