شناسهٔ خبر: 66636692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

از پایان‌نامه‌های دانشجویی حوزه تولید و صنعت حمایت می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت از هفت پایان‌نامه‌ مرتبط با موضوع تولید و صنعت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در جلسه کارگروه پژوهش اظهار کرد: به‌منظور دستیابی به اهداف مورد نظر و در جهت ارتقای دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی، از پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته از هفت پایان‌نامه تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی شد تا ضمن استفاده از توان علمی دانشجویان، نیازهای مطالعاتی صنایع نیز مورد تحقیق و کنکاش قرار گیرد.

علایی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند در زمینه‌های مرتبط با صنعت و استفاده از نظرات و تخصص آن‌ها در توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه و صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویانی که خواهان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی هستند، باید موضوع پایان‌نامه خود را از بین اولویت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده شرکت شهرک‌های صنعتی انتخاب و در راستای اهداف، مأموریت‌ها و سیاست‌های اعلامی شرکت و در جهت رفع مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی تهیه و تدوین کنند.

وی ادامه داد: مشکلات واحدهای تولیدی به‌طور حتم با حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران حل خواهد شد که در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تحقق شعار سال و رشد تولید و اشتغال استفاده کنیم.

نظر شما