شناسهٔ خبر: 66635228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بازدید رایگان از آرامگاه‌های «اوحدی» و «شیخ شهاب‌الدین» همزمان با روز زبان فارسی

بازدید از آرامگاه اوحدی مراغه‌ای در شهرستان مراغه و بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری در شهرستان اهر آذربایجان شرقی، فردا سه‌شنبه رایگان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی بازدید از آرامگاه‌های برخی شاعران رایگان شد.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد که با درخواست غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و با موافقت سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بازدید از آرامگاه‌های شاعران کشور فردا _سه‌شنبه بیست و پنجم اردیبهشت_ رایگان شد.

بازدید رایگان فردا تنها از آرامگاه شاعرانی که زیر نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند، امکان‌پذیر خواهد بود.

آرامگاه فردوسی و موزه توس، سعدیه و حافظیه در شیراز، آرامگاه باباطاهر عریان در همدان، آرامگاه شمس تبریزی در خوی، آرامگاه عطار و آرامگاه خیام در نیشابور، آرامگاه بایزید بسطامی در سمنان، آرامگاه و خانه‌موزه نیما یوشیج در یوش، آرامگاه میر رضی‌الدین آرتیمانی در تویسرکان، آرامگاه اوحدی مراغه‌ای در مراغه و بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری در اهر از جمله آرامگاه‌هایی است که امکان یک روز بازدید رایگان را دارند.

نظر شما