شناسهٔ خبر: 66633438 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

راهنمای جامع خرید انواع ابزارآلات از ابزار بیات

برای هر پروژه فنی به یک ابزار خاص نیاز است، این ابزار شاید یک پیچ گوشتی ساده یا یک دریل چکشی فوق العاده پیشرفته باشد. در حقیقت این ابزارآلات هستند که پروژه‌ها را پیش می‌برند و خرید ابزار مناسب گام مهمی برای اجرای پروژه با حداکثر کیفیت است. به همین دلیل، فروشگاه اینترنتی ابزار بیات اینجاست تا به شما کمک کند بهترین ابزارآلات را تهیه کنید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

این سایت هر نوع ابزارآلاتی را برای کاربردهای ساختمانی، نجاری، تعمیرگاهی، صنعتی و خانگی عرضه می‌کند. هدف ابزار بیات ارائه محصولات اورجینال از بهترین برندها با گارانتی اصالت کالا و قیمت مناسب است. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم که بتوانید ابزارآلات مناسب را از سایت ابزار بیات تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی ابزار بیات چه ابزارآلاتی می­فروشد؟

ابزار بیات یک مرکز جامع برای فروش انواع ابزارآلات است. شما می‌توانید در این فروشگاه هر نوع ابزاری را برای کاربردهای مورد نظر خود انتخاب کنید. تیم ابزار بیات ابتدا به عنوان یک فروشگاه شناخته شده در بازار حسن آباد تهران فعالیت می‌کرد، اما در سال 1400 ایده راه اندازی سایت فروشگاهی در کنار شعبه فیزیکی استارت خورد.

این وبسایت آنلاین در مدت زمان کم توانست مشتریان زیادی از سراسر کشور جذب کند. بیایید ببینیم ابزارآلاتی که در فروشگاه اینترنتی ابزار بیات به فروش می‌رسند، شامل چه مواردی هستند:

ابزارآلات دستی

ابزارهای دستی برای انجام کارهای ساده تا حرفه‌ای کاربرد دارند. این ابزارهای معمولاً برای بستن، باز کردن، برش، گرفتن یا عملکردهای دیگر استفاده می‌شوند. ابزارهای دستی معمولاً قابلیت حمل بالایی دارند و اغلب در ساخت و ساز، نجاری، تعمیر خودرو، باغبانی و بسیاری از زمینه‌های دیگر به کار گرفته می‌شوند. از ابزارهای دستی که در ابزار بیات به فروش می‌رسند، می‌توان به قیچی، پیچ گوشتی، کاتر، انبر، آچار، کمان اره، پیچ های ام دی اف MDF، انواع پیچ های سر مته ای با سری های مختلف، پیچ کناف پرچ رولپلاک رول بولت قلاب مهره میخ فولادی میخ آهن میخ کفاشی پیچ آچاری پیچ بولتکس پیچ نصب، ابزار مکانیکی و کیت کامل ابزارهای دستی اشاره کرد.

ابزارآلات برقی

ابزارهای برقی حداکثر دقت و کارایی را ارائه می‌دهند و مزایایی مانند سرعت بالاتر، قدرت بیشتر و صرفه جویی در زمان را ارائه می‌دهند. برخی از این ابزارها با کابل مستقیماً به پریز وصل می‌شوند، بعضی دیگر شارژی هستند و با باتری کار می‌کنند. از مهمترین ابزارآلات برقی در ابزار بیات می‌توان به دریل، فرز، پیچ گوشتی، بکس، پروفیل‌بر، پیستوله، سشوار صنعتی، شیارزن، بتن کن و چکش تخریب اشاره کرد. قیمت دریل شارژی و سایر ابزارهای برقی براساس برند و مشخصات محصول متفاوت است.

ابزارآلات بادی

ابزارهای بادی از هوای فشرده به عنوان منبع انرژی خود استفاده می‌کنند. این ابزارآلات برای کارهای ساختمانی، مونتاژ و نصب قطعات و سایر کاربردهای صنعتی کاربرد دارند. ابزارهای بادی مستلزم دسترسی به یک منبع هوای فشرده، معمولاً از طریق کمپرسور هوا و نگهداری مناسب برای اطمینان از عملکرد بهینه و طول عمر است. در ابزار بیات ابزارهای دستی مانند به میخکوب بادی، بکس بادی، پمپ باد، جغجغه بادی، دریل بادی، فرز و مینی فرز بادی، منگنه کوب بادی و کمپسور فندکی به فروش می‌رسند.

6

ابزارآلات برشی

ابزارهای برشی به طور خاص برای بریدن مواد مختلف مانند چوب، سنگ و فلز استفاده می‌شوند. بسته به پیچیدگی و الزامات پروژه، ابزارآلات برشی ممکن است از طریق نیروی دستی یا نیروی برقی کار کنند. داشتن دقت بالا در ابزارهای برشی بسیار مهم است تا نتیجه نهایی رضایت بخش باشد. ابزارهای برشی در سایت ابزار بیات شامل کمان اره، سنگ برش و ساب، تیغ اره، اره الماسه، اره عمود ‌بر، فارسی ‌بر و انواع فرزها هستند. این ابزارها همچنین در کارهای نجاری و صنعتی کاربرد گسترده‌ای دارند.

ابزارآلات جوش

ابزارهای جوش برای اتصال فلزات از طریق اعمال گرما استفاده می‌شوند. دستگاه‌های جوشکاری که با برق یا گاز کار می‌کنند، گرمای لازم را برای ذوب فلزات پایه و ایجاد درز جوش تولید می‌کنند. الکترودهای جوشکاری نیز به عنوان مواد پرکننده برای تقویت اتصال جوش به کار گرفته می‌شوند. ابزارهای جوشکاری در صنایع مختلف مانند ساختمانی، تولید، خودرو و متالوژی کاربرد دارند. قیمت دستگاه جوش و سایر ابزارهای جوش در فروشگاه اینترنتی ابزار بیات براساس برند و مشخصات محصول متفاوت است.

ابزارآلات اندازه گیری

ابزارهای اندازه گیری مجموعه متنوعی از وسایل را در بر می‌گیرند که برای تعیین کمیت دقیق ابعاد، زوایا، فواصل و سایر پارامترها طراحی شده‌اند. این ابزارآلات نقشی مهمی در تضمین کیفیت، دقت و سازگاری محصولات و ساختارها ایفا می‌کنند و به تطبیق نتایج با استانداردها کمک می‌کنند. در اکثر صنایع به ابزارآلات خاص برای اندازه گیری نیاز است. از ابزارهای اندازه گیری که در ابزار بیات به فروش می‌رسند، می‌توان به کولیس، مولتی ‌متر، متر لیزری، تراز و تراز لیزری اشاره کرد.

در جدول زیر می‌توانید دیگر ابزارها و تجهیزات ارائه شده در فروشگاه ابزار بیات را مشاهده کنید:

  • ابزارهای مکانیکی (جک، گریس پمپ، بکس و جغجغه بادی و جعبه بکس)
  • تاسیسات (پرس لوله، دستگاه لوله بازکنی، فنر لوله بازکنی و اتولوله‌ها)
  • کشاورزی و باغبانی (آبپاش، قیچی باغبانی، علف زن، سمپاش، اره باغبانی، اره زنجیری، پمپ آب، چمن زن و شمشاد زن)
  • تجهیزات ایمنی (عینک ساختمانی، کلاه ایمنی و دستکش ایمنی)
  • چسب و رنگ
  • بکسلی

7

در زمان خرید ابزارآلات از ابزار بیات به چه نکاتی توجه کنیم؟

ابزارآلات از نظر برند و مشخصات تنوع بسیاری دارند و این موضوع ممکن است کار شما در انتخاب بازار مناسب سخت کند؛ اما شما باید ابتدا نیازهای خود از جمله موارد استفاده و بودجه را مشخص کنید. برای مثال، قیمت دریل چکشی را بررسی کنید و ببینید کدام محصول با بودجه و کاربرد مورد نظرتان همخوانی دارد. با این حال، برای اینکه بتوانید بهترین ابزارآلات را از وبسایت ابزار بیات خریداری کنید، باید به نکات مهم زیر توجه داشته باشید:

  • طراحی دستگاه: طراحی و راحتی دستگاه جزو فاکتورهای اصلی هستند که هنگام انتخاب ابزارآلات باید به آن توجه کنید. شما باید محصولاتی را خریداری کنید که در زمان استفاده حداکثر راحتی را داشته باشد.
  • مشخصات: هر ابزار را بر اساس مشخصات فنی، کیفیت و ویژگی‌های آن بررسی کنید. کلیه محصولات با مشخصات کامل در سایت درج شده‌اند. حتی می‌توانید از کارشناسان این فروشگاه در انتخاب ابزار مناسب مشاوره بگیرید.
  • کاربردهای دستگاه: هر ابزار برای کاربرد خاصی مناسب است، مثلاً مشخصات تجهیزات ساختمانی متفاوت از وسایل نجاری یا خودروسازی است. پس به این موضوع هم دقت کنید.
  • برند دستگاه: خرید ابزار از برندهای معتبر می‌تواند خیال شما را از هر بابت راحت کند. از برندهای معتبر در فروشگاه ابزار بیات می‌توان به ماکیتا، رونیکس، دی سی ای، توسن، بوش، هیوندای، آگ، متابو، ای جی پی، توسن و میلواکی اشاره کرد.
  • قیمت: محصولات موجود در سایت براساس برند و مشخصات در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها به فروش می‌رسند. برای هر مقدار بودجه یک ابزار مناسب برای شما در سایت موجود است.

سایت اینترنتی ابزار بیات چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌کند؟

فروشگاه اینترنتی ابزار بیات خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. اول اینکه تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید به راحتی محصول مناسب را پیدا کنید. دوماً تیم پشتیانی ابزار بیات در هر مرحله از خرید به شما مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. سوم اینکه کلیه ابزارآلات این سایت با گارانتی اصالت کالا و امکان عودت محصول تا 7 روز فروخته می‌شوند.

همچنین در کمترین زمان ممکن، سفارش برای شما ارسال می‌شود. اگر هم نیاز به تعمیر دستگاه خود داشتید، ابزار بیات با معرفی مراکز مجاز تعمیرات در شهر خودتان به شما در حل این مشکل کمک می‌کند. پس می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و از فروشگاه آنلاین ابزار بیات هر آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما