شناسهٔ خبر: 66633019 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «دختر قالی‌باف»:

نشر شاهد در نمايشگاه بين المللي کتاب با 300 عنوان کتاب و 70 اثر تازه شرکت کرده است

صاحب‌خبر -
نشر شاهد در نمايشگاه بين المللي کتاب با 300 عنوان کتاب و 70 اثر تازه شرکت کرده است
خبرگزاری آریا - سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر کتاب «دختر قالی‌باف» و تازه های نشر شاهد در سی‌وپنجمین‌ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: نشر شاهد امسال در نمایشگاه کتاب با 300 عنوان کتاب شرکت کرده است که 70 اثر تازه دارد که از 10 مورد آن رونمایی شد.

به گزارش «ایثار»، سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر کتاب «دختر قالی‌باف» و تازه های نشر شاهد در سی‌وپنجمین‌ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: نشر شاهد امسال در نمایشگاه کتاب با 300 عنوان کتاب شرکت کرده است که 70 اثر تازه دارد و امروز از 10 مورد آن رونمایی خواهد شد.
وی افزود: دختر قالی باف نیز کتابی است که درباره همسر یکی از شهدا توسط فرزند شهید نوشته شده و حالا بعد از سال‌ها وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که کل این خانواده، خانواده ای ولایی هستند که حاصل زحمت، همین دختر قالی‌باف است، در این راستا از اداره کل هنری و نشر شاهد و نویسندگان کتاب‌هایی جدید تشکر می‌کنم.
محمد کرم اللهی، سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این مراسم گفت: ثمره مبارزات و جهاد همه انبیا، انقلاب اسلامی است و میوه های پر حلاوتی چون شهدا دارد، این عزیزان ما را در مسیر آماده شدن برای ظهور امام مهدی آماده می کند تا ما در خط باشیم. از مولفان و نویسندگان تشکر می کنم که با ما در تولید آثار اثرگذار همراهی کردند.
در این مراسم نیز از نویسندگان 10 اثر جدید نشر شاهد شامل کتاب دختر قالیباف اثر داود حسین زاده، رویای یک روز پاییزی اثر بابک روزبه، نجیب از مصطفی محمدی، مشتاق از علی آقاغفار، پسر سرهنگ از فریبا انیسی، دلاور بی ترمز از رحیمه جمال، قالی کرمانی ها از ناصر بروانی، فرشته ای با بال های صورتی از اکرم مطلبی و ترجمه کتاب هر روز ساعت هفت و ده دقیقه به فرانسه از فاطمه گوهری و خانواده شهید گلاب علی حسین زاده تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام/

نظر شما