شناسهٔ خبر: 66630829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

همه جاده‌های مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: سیلاب هفته گذشته موجب انسداد شماری از جاده‌های فرعی استان شده بود که با تلاش عوامل راهداری همه جاده‌های فرعی مسدود خراسان رضوی بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت اظهار کرد: انسداد راه‌های خراسان رضوی در سیلاب اخیر با تلاش ۲۵۰ راهدار و بکارگیری ۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری دیروز بازگشایی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: پس از وقوع سیل و رانش در سطح محورها، بلافاصله گروه‌ها و عوامل راهداری و دیگر دستگاه‌های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات در محورهای مذکور مستقر و به طور مستمر اقدامات به هنگامی درخصوص بازگشایی راه‌ها و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشتند.

وی بیان کرد: راه‌های فرعی بازگشایی شده در شهرستان‌های چناران، سبزوار، فریمان، بردسکن، تربت حیدریه، قوچان، رشتخوار و کوهسرخ قرار داشته‌اند.

شهامت افزود: آخرین جاده‌های بازگشایی شده شامل فریمان-چخماغ، سبزوار-روداب و فریمان -زاوه است و برخی مسیرهای روستایی در شماری از شهرستان‌های درگیر همچنان مسدود بوده و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی آن‌ها هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر مشهد- چناران در محدوده سه راه فردوسی پرحجم اما روان گزارش شده است.

نظر شما