شناسهٔ خبر: 67214535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گفتمان مردمی سازی میراث شهید رییسی است

شیراز- ایرنا- معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری شهرستان داراب گفت: گفتمان کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و مسائل مشابه به مردمی‌سازی تبدیل شده که تحقق این مهم میراث شهید آیت الله رئیسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی واحد داراب، محمدحسن لطفی، در نشست جهاد تبیین جهت مشارکت در انتخابات که با حضور فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان داراب برگزار شد افزود: مهمترین اصل انتخاباتی در شرایط فعلی مشارکت عمومی است و جهاد تبیین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید همین اصل باشد.

وی، ضمن تاکید بر لزوم ارتقای مشارکت عمومی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ادامه داد: به مشارکت ۴۰ الی ۵۰ درصد اکتفا نکنیم و چشم انداز ما باید حداقل ۷۰ درصد مشارکت باشد چرا که انتخاب رئیس جمهور با رای بالا، موضع کشور و دولت را در عرصه داخلی و بین المللی قوی‌تر می‌کند.

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری شهرستان داراب گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، نگاه خلیفه اللهی به مردم داشت و ذوب در مردم بود، بنابراین به حکمرانی مردم با اجازه ولی‌فقیه اعتقاد داشت و بر همین اساس ستاد مردمی دولت شکل گرفت که امور جاری به مردم واگذار شود و نگاه به مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

لطفی افزود: موفقیت شهید رییسی بر اساس پیاده سازی دولت اسلامی است و در این مسیر، هرجا که به ضرر مردم بود حتی اگر تبعات داشت، برای رفع زیان و خسران پای کار بود.

وی ادامه داد: گفتمان عمومی ستاد مردمی‌سازی دولت باید با بیانی نرم و توام با جذب همه اقشار عمومی باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و چنانچه این انتخابات به دور دوم کشیده شود، رای‌گیری مرحله دوم چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

نظر شما