شناسهٔ خبر: 67209605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گفتمان مردمی‌سازی، میراث ماندگار شهید رئیسی

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری شهرستان داراب گفت: گفتمان کاندیدا‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و مسائل مشابه، به مردمی‌سازی تبدیل شده که این موضوع میراث رئیس جمهور شهید بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمدحسن لطفی معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری در نشست جهاد تبیین جهت مشارکت در انتخابات که با حضور فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان داراب برگزار شد گفت: گفتمان کاندیدا‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و مسائل مشابه، به مردمی‌سازی تبدیل شده که این موضوع میراث شهید جمهور آیت الله رئیسی بود.

وی افزود: مهم‌ترین اصل انتخاباتی در شرایط فعلی مشارکت عمومی است و جهاد تبیین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید همین اصل باشد.

لطفی ضمن تاکید بر جذب حداکثری مردم و ارتقا مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به مشارکت ۴۰ الی ۵۰ درصد اکتفا نکنیم و چشم انداز ما باید حداقل ۷۰ درصد مشارکت باشد، چرا که رئیس جمهور با مشارکت بالا در عرصه داخلی و بین المللی قوی‌تر جلوه می‌کند.

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری تاکید کرد: آیت الله رئیسی، نگاه خلیفه‌اللهی به مردم داشت و ذوب در مردم بود، بنابراین به حکمرانی مردم با اجازه، ولی فقیه اعتقاد داشت و بر همین اساس ستاد مردمی دولت شکل گرفت که امور جاری به مردم واگذار شود و نگاه به مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

وی به گفتمان شکل گرفته از سوی شهید جمهور اشاره کرد و افزود: گفتمان کاندیدا‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و موارد نظیر این، به مردمی‌سازی تبدیل شده است که این موضوع میراث آیت الله رئیسی بود.

لطفی تصریح کرد: موفقیت ایشان بر اساس پیاده سازی دولت اسلامی است و در این مسیر، هرجا که به ضرر مردم بود حتی اگر تبعات داشت، برای رفع زیان و خسران پای کار بود.

وی یادآور شد: گفتمان عمومی ستاد مردمی‌سازی دولت، باید با بیانی نرم و توام با جذب همه اقشار عمومی باشد.

لطفی با بیان اینکه مشارکت حداکثری باید بر اساس گفتمان انقلاب باشد، افزود: جهت حضور در انتخابات، وظیفه جمع حاضر این است که قوه تشخیص مردم را در سطح شهرستان داراب بالا ببرند و به آن‌ها رشد فکری بدهند.

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری اضافه کرد: ستاد مردمی سازی دولت با استفاده از شبکه دستیاران مردمی‌سازی استاندار و دستیاران مردمی‌سازی فرماندار در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها مسائل مردمی سازی را هدایت می‌کند و اکنون دستیاران آن، باید جلوه‌های حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی و انتخابات را هدایت کنند.

لطفی در پایان گفت: در این مسیر می‌توانید چه در شرایط انتخابات و در مراحل بعد، نیاز‌های شهرستان را احصا نموده و به دستیار ستاد مردمی‌سازی در داراب انتقال دهید.

نظر شما