شناسهٔ خبر: 66627371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صداقت: رقبای پایین جدول به راحتی پا پس نمی‌کشند

مصطفی صداقت مربی نساجی معتقد است رقابت انتهای جدول تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر، دو تیم نساجی و استقلال خوزستان به مصاف هم می‌روند. مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: هم با تیم خوب و باشخصیت استقلال خوزستان بازی داریم. هر کسی خط سیر و مسابقات این تیم را دنبال کند، به حرف من صحه می‌گذارد که اصلا جایگاه جدولی این تیم، بیانگر کیفیت فوتبالی و توانایی‌های فنی داخل زمین این تیم نیست.

وی افزود: استقلال خوزستان بازیکنان باکیفیت و کادر فنی توانمندی دارد که خیلی خوب می‌دانند چطور از داشته‌هایشان به بهترین نحو استفاده کنند ولی در مقابل هم ما تیم نساجی هستیم و این روزها کیفیت و شرایط خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم فردا نقاط قوت استقلال خوزستان را کنترل کنیم و به نقاط ضعف آنها ضربه بزنیم و دست پر از زمین بیرون بیاییم.

مربی نساجی اضافه کرد: با توجه به اینکه تمام رقبای پایین جدول با قدرت کارشان را انجام می‌دهند و هیچ تیمی به راحتی پا پس نمی‌کشد و امتیاز از دست نمی‌دهد، فکر می‌کنم حالا حالاها این رقابت ادامه دارد. فردا هم یک مسابقه از چهار بازی باقی مانده را داریم.

صداقت در مورد جریمه 2 میلیاردی ویسی پاسخ داد: یک کاری کنید که ما دیگر 2 میلیارد جریمه نشویم!

وی رد مورد غایبان این تیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: مصدومان گذشته را داریم و حسین زامهران هم به دلیل محرومیت در کنارمان نیست.

 

انتهای پیام/

نظر شما