شناسهٔ خبر: 66880377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مربی نساجی: مسعود شجاعی از سرمایه‌های مربی‌گری فوتبال ماست/ برای بازی با هوادار آماده‌ایم

مصطفی صداقت مربی نساجی گفت: در بحث ریکاوری و آنالیز ویدئویی و ذهنی و روانی کار کردیم و برای بازی با هوادار آماده هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نساجی در  دیداری حساس از هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا ( سه‌شنبه) به مصاف هوادار می‌رود. در ادامه غیبت‌های متوالی ساکت الهامی در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی‌ها، مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار شرکت کرد.

او در ابتدا گفت: در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ با تیم هوادار بازی داریم. وقتی نمودار هوادار را بررسی کنید، می‌بینید که با یک تلفیق هوشمندانه و برنامه محور و وجود بازیکنان جوان و باتجربه در پی یک بازی زیبا و چشم نواز هستند و کیفیت‌شان در زمین از داشته‌های‌شان بالاتر است و این به دلیل زحمات کادرفنی‌ آن‌ها و در راس‌شان آقای شجاعی است. ما با مسعودخان شجاعی خاطرات خوبی در تراکتور، نساجی و هوادار داریم.

وی در مورد مسعود شجاعی، سرمربی تیم هوادار اظهار داشت: آقا ساکت دلش می‌خواست اینجا باشد و به آقای شجاعی عزیز به خاطر شروع کارش تبریک بگوید. من به عنوان نماینده ایشان این پیام را می‌رسانم. آقای شجاعی نشان دادند با تجربیاتی که در رده‌های ملی و بین المللی داشتند می‌توانند در مربیگری موفق باشند. ایشان چندین سال زیر نظر آقای کی‌روش بازی می‌کردند و این سرمربی به نظم دفاعی معروف است اما مسعود شجاعی سبک خودش را که مبتنی بر فوتبال خلاق، پویا و چشم نواز است پیش می‌برد. مسعود عزیز با توجه به پرستیژ و جایگاهی که در فوتبال ملی ما دارد جزو سرمایه‌های ما در بحث مربیگری هستند.

صداقت در ادامه در مورد خداحافظی اشکان دژاگه از دنیای فوتبال بیان داشت: اشکان برای ما عزیز بود، به او خدا قوت می‌گوییم. انشاالله در ادامه راه موفق باشد. کسانی که سالیان زیاد برای بالا رفتن پرچم کشورمان تلاش می‌کنند نباید اینطوری غریبانه و بی سر و صدا از فوتبال ما خداحافظی کنند. امیدوارم در مسائل فرهنگی و اجتماعی و سپاس از کسانی که زحمت می‌کشند پیشرفت کنیم.

مربی نساجی در مورد داوری بازی نساجی برابر استقلال گفت: هفته گذشته به نظرم در حق بیژن حیدری، داور بازی ما با استقلال اجحاف شد. او داوری خوبی داشت. تیم‌های بزرگ رسانه بیشتری دارند و صدای ما نرسید و امروز از ایشان تشکر می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

صداقت در پایان گفت: بعد از بازی هفته گذشته باتوجه به فاصله بازی‌ها بیشتر در بحث ریکاوری و آنالیز ویدئویی و ذهنی و روانی کار کردیم. امیدوارم فردا برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم تا هواداران‌مان خوشحال باشند‌

 

 

انتهای پیام/

نظر شما