شناسهٔ خبر: 66626759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري مجمع عمومي و ساليانه هيات ورزش هاي همگاني استان آذربايجان شرقي

صاحب‌خبر -
برگزاري مجمع عمومي و ساليانه هيات  ورزش  هاي  همگاني  استان آذربايجان شرقي
خبرگزاری آریا - مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی با حضور خلیلی رئیس فدارسیون ورزش های همگانی روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا رئیس هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه دکتر خلیلی رئیس فدارسیون ورزش های همگانی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی ظرفیت های گسترده ای دارد و اداره کل ورزش و جوانان این استان با یک تیم قوی و همبستگی بالا تبدیل به یکی از استان های برتر کشور شده است.
وی افزود: همه دستگاه ها و ارگان ها در ترویج ورزش همگانی دخیل هستند و بایستی در گسترش ورزش های همگانی تلاش خود را بکار گیرند.
خلیلی خاطرنشان کرد: همکاری هیات های ورزش ی با مجموعه های مختلف همچون شهرداری می تواند موجب پیشرفت آن رشته ورزش ی شود که در تبریز با توجه به وجود ظرفیت های فراوان می توان از این موضوع بهره مند شد.
در ادامه ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: با وجود اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان رتبه اول را در حوزه ورزش همگانی دارد ولی به این موضوع نباید بسنده کرد و برای گسترش ورزش همگانی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: ورزش همگانی متاسفانه سالهاست که شرطی سازی سازی شده و بایستی با فرهنگ سازی جامعه را به فعالیت های بدنی تشویق کنیم.
در پایان نیز روسای هیات های ورزش ی شهرستان ها و تعدادی از ورزش کاران به ارائه مهم ترین مسائل و مشکلات خود پرداختند.

نظر شما