شناسهٔ خبر: 66641688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري مجمع عمومي و ساليانه هيات ورزش هاي همگاني استان آذربايجان شرقي

صاحب‌خبر -
برگزاري مجمع عمومي و ساليانه هيات ورزش هاي همگاني استان آذربايجان شرقي
خبرگزاری آریا - مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی با حضور خلیلی رئیس فدارسیون ورزش های همگانی روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی
مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر خلیلی رئیس فدارسیون ورزش های همگانی روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این نشست ابتدا رئیس هیات ورزش های همگانی استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه دکتر خلیلی رئیس فدارسیون ورزش های همگانی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی ظرفیت های گسترده ای دارد و اداره کل ورزش و جوانان این استان با یک تیم قوی و همبستگی بالا تبدیل به یکی از استان های برتر کشور شده است.
وی افزود: همه دستگاه ها و ارگان ها در ترویج ورزش همگانی دخیل هستند و بایستی در گسترش ورزش های همگانی تلاش خود را بکار گیرند.
خلیلی خاطرنشان کرد: همکاری هیات های ورزشی با مجموعه های مختلف همچون شهرداری می تواند موجب پیشرفت آن رشته ورزشی شود که در تبریز با توجه به وجود ظرفیت های فراوان می توان از این موضوع بهره مند شد.
در ادامه ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: با وجود اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان رتبه اول را در حوزه ورزش همگانی دارد ولی به این موضوع نباید بسنده کرد و برای گسترش ورزش همگانی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: ورزش همگانی متاسفانه سالهاست که شرطی سازی سازی شده و بایستی با فرهنگ سازی جامعه را به فعالیت های بدنی تشویق کنیم.
در پایان نیز روسای هیات های ورزشی شهرستان ها و تعدادی از ورزشکاران به ارائه مهم ترین مسائل و مشکلات خود پرداختند.

نظر شما