شناسهٔ خبر: 66626527 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دانلود بازی موبایلی Grim Soul

بهترین بازی نقش آفرینی روی موبایل

صاحب‌خبر -

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Grim Soul همراه ویجیاتو باشید.

فرقی ندارند که موبایل گیمرید، تا طرفدار بازی‌های کامپیوتری و کنسولی؛ دنیای بازی‌های ویدئویی بقدری وسیع است که بتواند هر گیمری را با توجه به سلیقه‌ای که دارد، سرگرم کند. خوشبختانه تنوع بسیار خوب بازی‌های ویدئویی سبب شده تا بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها، بازی‌هایی را تجربه کنند که همیشه به دنبالشان بودند. بازی‌های نقش آفرینی مصداقی عالی برای تجربه یک عنوان جذاب‌اند و اگر شما نیز طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی موبایلی Grim Soul همراه ما باشید.

خوشبختانه با پیشرفت صنعت بازی‌های ویدئویی روی پلتفرم موبایل، فرصتی فراهم شد تا بازی‌هایی که صرفا روی کنسول‌ها می‌شد به سراغشان رفت، به دنیای این پلتفرم قدم بگذارند. Grim Soul یکی از همین بازی‌هاست که توسط استودیوی مستقل Brickworks Games و Kefir Limited در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این بازی بقدری فوق‌العاده بود که فورا توسط گیمرهای بی‌شماری دانلود و نصب شد. بطوری که Grim Soul صرفا روی گوگل پلی‌استور بیش از ۱۰ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز ۴.۳ از ۵ را نیز دریافت کرده است.

مطلب پیشنهادی:به دنبال جایگزینی برای کلش آف کلنز هستید؟ سراغ Rise of Cultures برویدیک بازی جذاب برای علاقه‌مندان عناوین استراتژیک به دنبال جایگزینی برای کلش آف کلنز هستید؟ سراغ Rise of Cultures بروید به دنبال جایگزینی برای کلش آف کلنز هستید؟ سراغ Rise of Cultures بروید
Grim Soul Grim Soul Grim Soul Grim Soul

Grim Soul یک بازی اکشن – نقش آفرینی با تمی فانتزی است که داستان‌های جذابی را روایت می‌کند. درواقع این بازی یک عنوان نقش آفرینی فوق‌العاده است که از شما قهرمان نمی‌سازد. بلکه به شما اجازه می‌دهد تا خودتان کنترل سرنوشتتان به دست بگیرید. البته شما در این مسیر تنها نیستید و مشکلات زیادی هستند که می‌توانند گریبان‌گیرتان شوند. پس بهتر است که با آمادگی کامل به سراغ تجربه بازی موبایلی Grim Soul بروید و فرصتی به آن دهید.

همانطور که گفته شد، این بازی موبایلی یک تجربه نقش آفرینی است و درست همانطوری که از دنیای بازی‌های نقش آفرینی انتظار می‌رود، شما با داستانی فانتزی رو به رو هستید که باید خودتان مسیر روایت آن را به دست بگیرید. Grim Soul داستان دنیایی را روایت می‌کند که درگیر جنگی بزرگ است. جنگی که شوالیه‌ها و انسان‌ها یک طرف آن‌اند و آن‌طرف دیگر، موجوداتی اهریمنی! حال شما باید به دنبال راهی برای زنده ماندن در چنین دنیایی باشید و سعی کنید تا به سایر مردم کمک کنید. به هرحال هرچه که باشد، شما یک شوالیه وفادار هستید که ارزش‌های اخلاقی خودش را دارد.

اولین چیزی‌که درباره گیم‌پلی این بازی بسیار حائز اهمیت است، قابلیت‌های شخصی‌سازی هستند که این بازی به شما می‌دهد. در همان ابتدای بازی، Grim Soul از شما می‌خواهد که شخصیت‌تان را بسازید و برای این امر نیز، دسترسی‌های زیادی را به شما می‌دهد. از نوع ریش و حالت موها بگیرید، تا عضلات و رنگ پوست شخصیت‌تان! درزمین در همان مرحله اول، باید از میدان چندین ویژگی که این بازی در اختیارتان قرار داده، یکی را انتخاب کنید و هرکدام از این ویژگی‌ها، توانایی‌های خاصی را به شما خواهند داد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدسفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید
Grim Soul Grim Soul Grim Soul Grim Soul

برای اجرای بازی موبایلی Grim Soul شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

بازی Grim Soul حتی پای المان‌های سبک بقا را نیز به دنیای خودش باز کرده. همانطور که گفته شد، شما در دنیای این بازی موبایلی باید سعی کنید که زنده بمانید. Grim Soul از شما می‌خواهد تا با استفاده از آیتم‌هایی که پیدا کرده‌اید، پناهگاهی برای خودتان دست و پا کنید. اما در این مسیر تنها نیستید و هیولاها و زامبی مانند مور و ملخ به شما حمله می‌کنند. پس ساخت یک پناهگاه مطمئن، باید اولویت اصلی هر گیمری در بازی Grim Soul باشد.

بازی موبایلی Grim Soul جزئیات بی‌نظیر بسیاری دارد که سبب جذابیت این بازی شده‌اند. درواقع همانطور که گفته شد، دشمنان اصلی شما زامبی‌ها هستند و تنها یک اشتباه کوچک، سبب کشته شدنتان خواهد شد و این شما هستید که باید دوباره بازی را از نو شروع کنید. با پیشرفت در دنیای این بازی، به تدریج قابلیت‌های جدیدی برایتان باز خواهند شد. از خرید اسب برای گشت و گذار در محیط این بازی بگیرید، تا گیم‌مودهایی که شما را مبارزه با سایر پلیرها می‌فرستند و شجاعت شما را به چالش می‌کشند.

مطلب پیشنهادی:با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنیدCaptain Tsubasa: Ace یک بازی بی‌نظیر است با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنید با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنید
Grim Soul Grim Soul Grim Soul Grim Soul

بازی موبایلی Grim Soul جزو آن دسته از بازی‌هایی است که موفق شد تا در مدت زمان کوتاهی به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. گرافیک خوب این بازی موبایلی تاثیر بسیاری در جذابیت آن داشته. گرافیکی شاید توان رقابت با بازی‌های بزرگ نقش آفرینی موبایلی را نداشته باشد، منتهی در حد و اندازه خودش خوب است. موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی Grim Soul نیز جزو دیگر دلایلی‌اند که باعث جذابیت این بازی شده‌اند و اگر طرفدار عناوین نقش آفرینی هستید، باید نگاهی به این بازی داشته باشید.

پیشنهاد می‌شه!

بازی Grim Soul یک بازی دوست داشتنی برای پلتفرم موبایل در سبک بازی‌های نقش آفرینی – سبک بقاست! عنوانی که در سال ۲۰۱۸ برای این پلتفرم منتشر شد و موفق شده تا در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند. پس اگر طرفدار بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، می‌توانید انتظارات بالایی از Grim Soul داشته باشید.

بررسی بازی موبایلی Grim Soul - روایتی ترسناک از سرزمینی طاعون‌زده - ویجیاتو بررسی بازی موبایلی Grim Soul - روایتی ترسناک از سرزمینی طاعون‌زده - ویجیاتو
 Grim Soul  Grim Soul Grim Soul
سازنده:Brickworks Games Ltd سبک:نقش آفرینی ، بقا حجم:۳۸۱ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید

نظر شما