شناسهٔ خبر: 64641365 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دانلود بازی موبایلی Dawn of Ages

سفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه

صاحب‌خبر -

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های استراتژیک موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی اندرویدی Dawn of Ages همراه ویجیاتو باشید.

اگر جزو گیمرهای قدیمی باشید، احتمالا می‌دانید که بازی‌های استراتژیک یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین ژانرها در میان عناوین ویدئویی‌اند. تاریخچه این بازی‌ها به دهه‌ها قبل باز می‌گردد و درواقع برای اولین‌بار؛ این بازی‌های استراتژیک بودند که دنیای ویدیوگیم را جدی گرفتند. اگر به تاریخچه این بازی‌ها نگاهی داشته باشید، متوجه خواهید شد که بازی‌های استراتژیک برای تبدیل شدن به چیزی که باید، مسیر پر فراز و نشیبی را طی کردند و ابدا به یک‌باره به محبوبیت نرسیدند. اما با این‌حال تنوع خوب این بازی‌ها سبب شد تا گیمرهای بی‌شماری نیز به تدریج به سراغ بازی‌های استراتژیک بروند.

همچنین از طرفی نیز حضور استودیوهای خلاق و پلتفرم‌های دوست داشتنی؛ تاثیر بسزایی در پیشرفت‌های بازی‌های استراتژیک داشت. برای مثال؛ پلتفرمی چون پلتفرم موبایل؛ توانست تا با ایجاد زمینه‌ای خوب برای بازی‌سازها، فرصتی دوست داشتنی را فراهم کند تا استودیوهای بازی‌سازی بتوانند در آرامش بازی‌های استراتژیک خوبی را برای موبایل بسازند که سوپرسل مصداق موفقی برای این موضوع است. بنابراین اگر به دنبال تجربه یک بازی استراتژیک جذاب‌اید، در این مقاله از ویجیاتو همراه ما باشید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Last Hope 3؛ آخرین امید برای نجات نسل بشریتاین دنیای جهنمی هیچ رحمی برای شما قائل نیست معرفی بازی موبایلی Last Hope 3؛ آخرین امید برای نجات نسل بشریت معرفی بازی موبایلی Last Hope 3؛ آخرین امید برای نجات نسل بشریت
Dawn of Ages Dawn of Ages Dawn of Ages Dawn of Ages

تاکنون بازی‌های استراتژیک بسیاری برای موبایل منتشر شدند که اکثرشان عناوینی دوست داشتنی‌اند. اما اگر به هر دلیلی دلتان برای تجربه یک بازی جدید تنگ شده، شاید وقت آن رسیده باشد که نیم‌نگاهی به بازی Dawn of Ages داشته باشید. یک عنوان جدید در سبک عناوین نقش آفرینی – استراتژیک که جدیدا برای موبایل منتشر شده و دست‌پخت استودیوی BoomBit Games است. یک استودیوی لهستانی که سابقه درخشانی در ساخت بازی‌های موبایلی دارد و از سال ۲۰۱۰ تا به کنون؛ مشغول ساخت و توسعه بازی‌های مختلف برای موبایل است.

آن‌ها پس از موفقیت‌هایی که با ساخت بازی‌های موبایلی مختلف داشتند، تصمیم گرفتند تا در جدیدترین تجربه خودشان سری به دنیای بازی‌های استراتژیک بزنند و برای این امر نیز؛ به سراغ قرون وسطی رفته‌اند. بازی موبایلی Dawn of Ages جدیدترین بازی استراتژیک از این استودیو است که به صورت رسمی منتشر شده. یک بازی استراتژیک جذاب که اگرچه خودش را یک عنوان مستقل معرفی می‌کند، اما بقدری دوست داشتنی است که می‌توان تا مدت‌ها روی این بازی حساب باز کرد و تجربه آن نیز ابدا خالی از لطف نیست.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Primitive Era؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی استراتژی موبایلیسفری هیجان‌انگیز به ۱۰ هزار سال قبل از میلاد معرفی بازی Primitive Era؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی استراتژی موبایلی معرفی بازی Primitive Era؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی استراتژی موبایلی

از نظر داستانی همانطوری که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم؛ بازی Dawn of Ages خودش را یک عنوان استراتژیک معرفی می‌کند که در قرون وسطی جریان دارد. حال شما باید در این دوره از تاریخ؛ ماموریت فرماندهی و سازماندنی ارتشی بزرگ را برعهده بگیرید و قلمرو‌هایتان را گسترش دهید. راستش را بخواهید، داستان این بازی آن‌طوری که انتظار می‌رفت، عمیق و درگیرکننده نیست. اما همین داستان ساده سبب شده تا شما بهانه خوبی برای دنبال کردن گیم‌پلی این بازی داشته باشید و از تجربه آن؛ نهایت لذت را ببرید.

Dawn of Ages Dawn of Ages Dawn of Ages Dawn of Ages

برای اجرای بازی موبایلی Dawn of Ages شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

گیم‌پلی این بازی موبایلی سفری در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه است. شما باید رهبری و فرماندهی یک ارتش بزرگ متشکل از شمشیرزن‌ها و نیزه‌داران را برعهده بگیرید و از قلمروتان محافظت کنید. مسابقات بازی در کالبد عناوین PVP روایت می‌شوند و شما می‌توانید نیروهایتان مدیریت کنید و آن‌ها را درست همانطوری که دوست دارید، مدیریت کنید. همچنین پس از مدیریت آن‌ها می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. از لباس و سلاح بگیرید تا سایر موضوعات!

بازی Dawn of Ages یک عنوان کاملا آنلاین است و شما در آن می‌توانید نیروهایتان را همانطوری که می‌خواهید فرماندهی کنید. این بازی به شما این اجازه را می‌دهد تا با سایر پلیرها نیز رقابت کنید و هرکسی که بیشترین امتیاز را گرفته باشد، برنده بازی خواهد شد. همچنین از طرفی نیز شما می‌توانید نیروهایتان را از نظر قدرت بدنی ارتقا دهید تا این نیروها عملکرد به مراتب بهتری در میدان نبرد و در مقابل سایر پلیرها داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجیبا جدیدترین آی‌پی موبایلی از دنیای باب اسفنجی آشنا شوید بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی بازی موبایلی SpongeBob Adventures؛ مزرعه‌داری به سبک باب اسفنجی

شما باید از میان ۴ قوم مختلف که عبارت‌اند از فرانسوی‌ها، وایکینگ‌ها، انگلیسی‌ها و رومی‌ها یکی را انتخاب کنید. هر کدام از این قوم‌ها توانایی و قابلیت خاص خودشان را در نبرد با سایر پلیرها دارند. بنابراین شاید زمان اعتراف آن رسیده باشد که اگر به دنبال تجربه یک بازی دوست داشتنی روی موبایل هستید، باید قطعا به سراغ بازی موبایلی Dawn of Ages بروید و فرصتی به این بازی استراتژیک دوست داشتنی دهید تا شما را شگفت‌زده کند.

Dawn of Ages Dawn of Ages Dawn of Ages Dawn of Ages

گرافیک و جلوه‌های بصری بازی واقعا خوب است. اگرچه شما با یک بازی مستقل رو به رو هستید، اما این موضوع ابدا به معنای بد بودن این بازی نیست. گرافیک بازی واقعا زیبا و چشم‌نواز است و می‌تواند هرگیمری را سرگرم کند. موضوعی که در بخش صداگذاری و موسیقی‌متن بازی موبایلی Dawn of Ages نیز به خوبی رعایت شده و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی یک تجربه جذاب باشد.

پیشنهاد می‌شه!

بازی موبایلی Dawn of Ages جدیدترین دست‌پخت استودیوی لهستانی BoomBit Games است. یک بازی استراتژیک – مدیریتی که گیمرها را به قرون وسطی می‌برد و از آن‌ها می‌خواهد که صفرتاصد مدیریت و فرماندهی یک ارتش بزرگ را برعهده بگیرند. همچنین گرافیک خوب این بازی و مکانیزم‌های جذاب آن نیز؛ دیگر دلایلی هستند که Dawn of Ages را خاص کرده‌اند.

معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید - ویجیاتو معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید - ویجیاتو
Dawn of Ages Dawn of Ages Dawn of Ages
سازنده:BoomBit Games سبک:استراتژیک حجم:۴۶۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید

نظر شما