شناسهٔ خبر: 66388376 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دانلود بازی موبایلی Pilgrims

اما این‌بار متفاوت‌تر از همیشه!

صاحب‌خبر -

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ماجراجویی – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Pilgrims همراه ویجیاتو باشید.

راستش را بخواهید، قطعا تجربه یک بازی ماجراجویی برای بسیاری از گیمرها موضوعی دوست داشتنی است. فرقی ندارد که روی صحبتمان با پلتفرم موبایل است، یا کنسول‌های خانگی و حتی پی‌سی! دنیای این سبک از بازی‌ها مجموعه‌ای از اتفاقات دوست داشتنی هستند که به گیمرها اجازه می‌دهند تا فارغ از پلتفرمی که دارند، مهمان تجربه یک بازی فوق‌العاده باشند. موضوعی که درباره پلتفرم موبایل و به ویژه بازی‌های موبایلی نیز صدق می‌کند و Pilgrims یکی از همین بازی‌هاست. پس بنابراین اگر طرفدار بازی‌های ماجراجویی – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی Pilgrims همراه ما باشید.

بازی موبایلی Pilgrims یک عنوان دوست داشتنی در سبک عناوین ماجراجویی – آرکید است. عنوانی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Amanita Design ساخته شد و برای پی‌سی و موبایل منتشر شد. این بازی پس از موفقیتی که داشت، در سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوئیچ نیز پورت شد. Amanita Design یکی از بهترین بازی‌سازهای مستقلی است که سابقه درخشانی در ساخت بازی‌های مختلف دارد. درواقع آن‌ها پیش‌تر در سال ۲۰۰۳، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ به ترتیب بازی Samorost، عنوان جذاب Machinarium و حتی Botanicula را معرفی کرده بودند. بازی‌هایی که به جرئت می‌توان گفت که در زمان خودشان، به عنوان شاهکاری در دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شدند و انتظارات از این استودیو به شدت بالاست.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی Dark Steel شما را تبدیل به جنگجویی ماهر در قرون وسطی می‌کند!این بازی یکی از بهترین عناوین مبارزه‌ای پلتفرم موبایل است بازی موبایلی Dark Steel شما را تبدیل به جنگجویی ماهر در قرون وسطی می‌کند! بازی موبایلی Dark Steel شما را تبدیل به جنگجویی ماهر در قرون وسطی می‌کند!
Pilgrims Pilgrims Pilgrims Pilgrims Pilgrims Pilgrims

این بازی موبایلی یک آی‌پی موفق دیگر از این استودیو بود. میانگین نقدهای این بازی متوسط رو به بالا بودند و این بازی موفق شد تا به امتیاز متای ۷۸ برسد. بسیاری از منتقدان از این بازی به عنوان یک تجربه متفاوت یاد می‌کردند و همچنین جالب است بدانید که این بازی Jakub Dvorský از استودیوی Amanita Desing در مدت ۲ سال ساخته شد و ایده آن نیز از یکی از مینی‌گیم‌های بازی Samorost 3 گرفته شده بود. Pilgrims کیفیت ساخت بسیار بالایی داشت و درست مانند اکثر بازی‌های این استودیو، پتانسیل لازم را برای جذاب‌تر شدن ارائه می‌کرد.

داستان این بازی جذاب موبایلی جذاب، درباره مسافری است که قصد دارد تا از یک رودخانه عبور کند. اما قایقران این بازی از بردن او سر باز می‌زند و از او می‌‌خواهد تا به این قایقران کمک کند تا پرنده گمشده خودش را بیابد. متاسفانه ظاهرا چاره‌ای جز قبول کردن درخواست این کاراکتر نداریم و مسافر ما مجبور است تا تمام دنیای Pilgrims بگردد. منتهی در طول این ماجراجویی‌ها، ما با شخصیت‌های مختلفی رو به رو خواهیم شد که اتفاقا آن‌ها هم قصد عبور از این رودخانه را دارند و حال باید با کمک یکدیگر، از این رودخانه بگذرید.

اگر بازی‌های استودیوی Amanita Design را تجربه کرده باشید، می‌دانید که بازی‌های این استودیو از نظر گیم‌پلی و مکانیزم‌های مربوط به آن، واقعا شاهکارهایی وصف‌نشدنی‌اند. موضوعی که به خوبی در دنیای بازی Pilgrims نیز تکرار شده و اگر طرفدار بازی‌های پازل – ماجراجویی باشید، به شما اطمینان می‌دهم که Pilgrims یکی از زیباترین تجربه‌های ویدئویی‌تان خواهد بود. جایی‌که پازل‌های این بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا شما از تجربه این بازی نهایت لذت را ببرید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدیدسفر در تاریخ برای پیدا کردن بهترین شوالیه معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید معرفی بازی موبایلی Dawn of Ages؛ به قرون وسطی خوش آمدید
Pilgrims Pilgrims Pilgrims Pilgrims Pilgrims Pilgrims

بازی Pilgrims یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

همچنین گیم‌پلی این بازی موبایلی مجموعه‌ای از مکانیزم‌های اشاره و کلیک و همچنین المان‌های نقش آفرینی است. جایی‌که شما باید کنترل کاراکتر خودتان را به دست بگیرید و به او کمک کنید تا از پس ماجراهایی که با آن‌ها رو به رو شده، بر بیاید. Pilgrims یک تجربه دوست داشتنی مشابه سایر بازی‌های این استودیو است. اما با این‌حال Amanita Design سعی کرده است تا یک تجربه هیجان‌انگیز باشد و یکسری از چیزهای جزئی در دنیای این بازی را کاملا تغییر داده.

در نهایت باید به این موضوع نیز اشاره کرد که با پیشرفت شما در دنیای این بازی پازل‌ها نیز به تدریج سخت‌‌تر و سخت‌تر می‌شوند. موضوعی که سبب چالش برانگیزترین شدن Pilgrims شده و شما اگر طرفدار بازی‌های پازلی باشید، قطعا می‌توانید روی بازی موبایلی Pilgrims حساب ویژه‌ای باز کنید. پس بنابراین اگر به دنبال یک بازی پازل – ماجراجویی موبایلی هستید، بد نیست که نیم‌نگاهی به بازی Pilgrims از سازندگان بازی Machinarium داشته باشید.

نوبتی هم که باشد، نوبت به بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی می‌رسد که واقعا جذاب‌اند. استودیوی سازنده این بازی کارنامه بسیار خوبی در ساخت بازی‌های موبایلی و طراحی گرافیک آن‌ها دارد و همین موضوع باعث شده تا Pilgrims بهترین بازی موبایلی در بخش گرافیک و جلوه‌های بصری باشد. همچنین آهنگسازی این بازی نیز برعهده Tomáš Dvořák بوده که پیش‌تر سابقه حضور در پروسه بازی Machinarium را نیز داشته. عنوانی که در سال ۲۰۰۹، به عنوان بهترین بازی از نظر موسیقی‌متن از سوی وب‌سایت PC Gamer شناخته شد.

پیشنهاد می‌شه!

Pilgrims یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی روی پلتفرم موبایل است که در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Amanita Design ساخته شد. استودیویی که پیش‌تر عناوینی چون Machinarium را در کارنامه خودش داشته و اگر طرفدار بازی‌های پازلی باشید، می‌توانید روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنید.

بررسی بازی موبایلی Pilgrims؛ شاهکاری جذاب از سازندگان Machinarium - ویجیاتو بررسی بازی موبایلی Pilgrims؛ شاهکاری جذاب از سازندگان Machinarium - ویجیاتو

نظر شما