شناسهٔ خبر: 66618721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اموال مازاد راه و شهرسازی و غله در هرمزگان فروخته خواهد شد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان گفت: مجوز مولدسازی بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال اموال مازاد دولتی در هرمزگان صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه  مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان اظهارکرد: مجوز ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مولدسازی اموال مازاد دولتی در سال‌جاری برای استان صادر شده است.

وی افزود: بیشترین مجوز صادر شده برای املاک مازاد اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره غله استان هرمزگان هر یک به ارزش حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال است.

به گفته دسینه، سال گذشته نیز ۴۲۵ میلیارد ریال اموال مازاد دولتی در استان به فروش رفت که ۳۹۰ میلیارد ریال آن حاصل از فروش مدرسه مخروبه‌ای در شهرستان میناب بود.

وی در ادامه عنوان کرد: با دستور و تاکید استاندار، راهبری اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و تعامل با اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، تمام مبلغ فروش این مدرسه به احداث و تکمیل ۴٠ کلاس درس اختصاص یافت که تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان اظهارداشت: تامین مالی، تکمیل و توسعه بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان و ارتقای زیرساخت‌ها از طریق مولدسازی کام مردم هرمزگان را شیرین خواهد کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در پایان افزود: اجرای درست طرح مولدسازی، موتور محرک تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و در نخستین گام، تکمیل ۲ بیمارستان هرمزگان، ۴۰ کلاس درس و رفع ۴۳ نقطه حادثه خیز در استان، با درآمد حاصل از مولدسازی دارایی‌های دولت انجام می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما