شناسهٔ خبر: 67958157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرمانده سپاه استان سمنان:

۶۵۰۰ جهادگر استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی۴ ساماندهی شدند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۶۵۰ گروه جهادی در سراسر استان مشغول به ارائه خدمت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سردار منصور شوقانی در آئین رزمایش جهادگران فاطمی ۴ و گردهمایی بزرگ جهادگران استان سمنان به میزبانی شهرستان آرادان اظهار داشت: مرحله چهارم این رزمایش از امروز به مدت ۱۰ روز در مناطق محروم سراسر استان به ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، فرهنگی، اجتکاعی، علمی و آموزشی و میز خدمت مسوولان دستگاه‌های اجرایی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۶۵۰ گروه جهادی در سراسر استان سمنان مشغول به ارائه خدمت هستند، تصریح کرد: در طول این دوره از رزمایش ۷۳ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان سمنان افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های نظامی با تکیه بر جوانان انجام شد، تأکید کرد:  رهبر معظم انقلاب ۴۱ بار در بیانیه گام دوم انقلاب به استفاده از ظرفیت جوانان سفارش کرده است.

وی شعار این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی را "ما می‌توانیم با عزم ملی و وحدت ملی تمام نمیشودها را انجام دهیم" عنوان کرد و گفت:  در ظرفیت‌های انسانی و معنوی از تمام ظرفیت‌های شهرستانی و استانی و ملی برای رفع مشکلات به کار گیری کردیم.

شوقانی با اشاره به اینکه تا کنون ۶۰ طرح پنل خورشیدی به همت بسیج سازندگی در سطح استان وارد مدار تولید برق شده است، گفت: امروز سه طرح لا حضور مسئولان در شهرستان آرادان در قالب اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ افتتاح می شود که میتوان افتتاح طرح پنل خورشیدی، فیبر نوری و آب رسانی به روستاهای تابعه آرادان را نام برد.

۶۵۰۰ جهادگر استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی۴ ساماندهی شدند

۶۵۰۰ جهادگر استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی۴ ساماندهی شدند

»نماینده ولی فقیه در استان سمنان: فرصت سازی از دل مشکلات ویژگی اصلی جهادگران است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جهادگر مخلص خدا با وجود سختی‌ها،مشکلات و تحریم‌ها در عمل خود سست نمی‌شود و از مشکلات فرصت سازی‌ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی مرحله چهارم اظهار کرد: جهادگران واقعی در زمان گرفتاری، سختی، کمبود و تحریم در مسیر منتهی به خداوند سست نمی‌شوند.

وی با بیان ویژگی‌های گروه های جهادی افزود: اگر کمبودی در جهادگران هست باید آن را جبران کنند تا مسیر رسیدن به کمال به درستی پیموده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد:  شهید سلیمانی را الگوی مناسبی برای جهادگران برشمرد و گفت: جهادگر واقعی در مثیبت‌ها و سختی‌ها مرد میدان بحران‌ها هستند و باید از دل مشکلات و کمبود ها فرصت بسازند.

وی یادآور شد: جهادگران مخلص خداوند در برابر مشکلات ضعیف و ناتوان نمی‌شوند، خدا شناس هستند و در مقابل استکبار سر خم نمی کنند.

۶۵۰۰ جهادگر استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی۴ ساماندهی شدند

»استاندار سمنان: گروه های جهادی استان سمنان در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم خوش درخشیدند

سید محمدرضا هاشمی  در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴ به میزبانی شهرستان آرادان بیان کرد: رمز موفقیت نظام در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمران و اقتصادی برگرفته از روحیه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان سمنان همواره با فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت در راه خدمت به مردم پیشگام بودند، افزود: موفقیت‌هایی که در حوزه عمرانی، آب‌رسانی به روستاها و اقتصاد مقاومتی ایجاد شده به همت و برکت وجود گروه‌های جهادی است.

استاندار سمنان بهترین راه مبارزه با دسیسه‌های دشمن را توجه به کار گروهی و جهادی در سایه وفاق و همدلی عنوان کرد و گفت: کارهای عمرانی و اقتصادی خوبی  در سطح استان انجام شده در حوزه عمرانی توسعه و آبادانی روستاها و در حوزه اقتصادی راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی را می‌توان نام برد

.

وی با بیان اینکه در دولت آیت الله رئیسی ۲۰۰ واحد تولیدی  ۱۰۰ درصد تعطیل احیا شده است، تصریح کرد: در این مدت ۲۵۵۰ فقره وام با سود کم در حوزه اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ به متقاضیان پرداخت شده است.

هاشمی اضافه کرد:گروه‌های جهادی استان درحوزه ایجاد اشتغال، مدرسه سازی، راه روستایی ،فرهنگی و اجتماعی ، بهداشت و درمان خوش درخشیدند و در ایام کرونا خدمات جهادگران در اجرای طرح شهید سلیمانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه استان سمنان در اشتغال زایی مقام اول کشور و در شاخص ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی مقام دوم را کسب کرد، خاطرنشان کرد: استان سمنان سرآمد استان های کشور در بحث وحدت و امنیت است.

۶۵۰۰ جهادگر استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی۴ ساماندهی شدند

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برای مقطعی با مشکل کم آبی در غرب استان سمنان مواجه شدیم، گفت: ۴۵ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در غرب استان وجود دارند که با مکاتبات و پیگیری مسوولان استان سمنان و شهرستان های گرمسار و آرادان مشکل کم آبی رفع شده است.

نظر شما