شناسهٔ خبر: 67958181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آماده جابجایی زائران گیلانی اربعین

طاهره رفعتی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: به منظور جابجایی و اعزام زائران به رویداد بزرگ معنوی اربعین حسینی، بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از گیلان آماده می‌شود.

صاحب‌خبر -

غلامعلی نیک فهم امروز، ۹ مردادماه در گفت وگو با خبرنگاران، از هماهنگی جهت جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: طرح اربعین حسینی ۱۴۰۳ از ۱۶ مردادماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی حمل و نقل عمومی استان گیلان در این طرح با بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به انجام خواهد رسید، تصریح کرد: مانند سال‌های گذشته، تردد زائران استان گیلان از پایانه مرزی مهران، مرز خسروی، مرز شلمچه و مرز چذابه انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اضافه کرد: در مدت اجرای طرح، از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان استفاده می‌شود و عملکرد آن تحت نظارت ویژه قرار خواهد داشت.

نیک فهم ادامه داد: با توجه به تعیین قیمت مصوب بلیط، پیش فروش بلیط از فردا، ۱۰ مردادماه آغاز می شود و تمام شرکت های حمل و نقل موظف هستند صرفا در مرحله اول برای زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند، فروش بلیت را انجام دهند.

وی از زائران اربعین خواست سفر خود را مدیریت کرده و با توجه به ترافیک بسیار زیاد در روز اربعین و پس از آن، برای بازگشت پیش از این ایام برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

نظر شما