شناسهٔ خبر: 66596837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

تجلیل مدیرکل اداره نذورات آستان قدس رضوی از ابوی شهید و خیّر ۹۲ ساله کاشانی

اصفهان - ابوالشهید بهمنی خیّر ۹۲ ساله کاشانی خدمتگزار بیماران و محرومان از مردم برای مردم زیر سایه خورشید توسط مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حاج خلیل بهمنی ابو شهید و خیر ۹۲ ساله کاشانی جمعه شب در دیدار با علیرضا اسماعیل زاده مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی گفت: به پیروی از سیره رضوی خدمت به محرومان و حمایت مادی و معنوی از بیماران نیازمند به ویژه بیماران کلیوی منطقه کاشان دغدغه اصلی من بوده است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۴ تاکنون زمینه پیوند ۹۶۴ کلیه بیمار دیالیزی را فراهم کرده است افزود: به تازگی نیز با جمع آوری مبالغ فطریه مردم کاشان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومانی پیوند کلیه جوان تازه داماد دیالیزی را پرداخت کرده و امید به زندگی را به این زوج جوان برگردانده است.

بهمنی خیّر ارجمند کاشانی، رزمنده دوران دفاع مقدس، مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی و تأمین کننده سالانه چهار تن گلاب ناب کاشان حرم مقدس رضوی مقدس همه داشته خود را «هر چه دارم ازتو دارم» از امام رئوف می‌داند و می‌گوید: خدمت به محرومان و بیماران با تاسی از معین الضعفا دستگیر و مایه افتخار و توفیقات وی در دنیا و آخرت است.

وی که بیش از نیم قرن خدمت به مردم، محرومین و ارائه خدمت به آستان قدس رضوی را در کارنامه افتخارآمیز خود ثبت کرده است روزگاری رزمنده دوران دفاع مقدس بود و از این آب و خاک دفاع کرد و امروز نیز در سنگر‌های اجتماعی، فرهنگی و عرصه درمان و سلامت شهر و کشورش فعالیت می‌کند.

برخی از خدمات خیرخواهانه ابوالشهید بهمنی تامین جهیزیه دختران، ایجاد زمینه ازدواج پسران انجمن حمایت از بیماران کلیوی و صد‌ها فعالیت خیرخواهانه دیگر است که همواره نور و امید و آرامش و نشاط را به همشهریان و هموطنانش هدیه می‌کند.

تامین گلاب آستان قدس رضوی بویژه ارسال ۲۷۰ گالن گلاب ۲۰ لیتری به مشهد برای توزیع در تمام کاروان‌های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت یکی دیگر از افتخارات اوست که مایه مباهات همه کاشانیان و برکت بوستان‌های گل محمدی کاشان شده است.

علیرضا اسماعیل‌زاده مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی شامگاه جمعه ۲۱ اردیبهشت روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و نخستین روز از دهه کرامت از ابوالشهید مرتضی بهمنی پیر غلام امام رضا (ع) در کاشان که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته بود دیدار و تجلیل کرد.

اسماعیل‌زاده مدیر کل اداره نذورات آستان قدس رضوی به همراه دو نفر ازخادمان بارگاه ملائک پاسبان آستان قدس رضوی برای شرکت در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان و بزرگترین رویداد رضوی کشور به این شهرستان سفر کرده بود./۱۳۰۷/

نظر شما