شناسهٔ خبر: 66596508 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون شهردار پایتخت:

آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود

معاون شهردار پایتخت: معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران گفت: چهار نقطه برای احداث آرامستان جدید در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است و به‌زودی به شورای شهر ارائه خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) و همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، مراسم افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲، ۶، ۹ و ۱۱ پایتخت با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک و مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد. 

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در این مراسم با بیان این که همزمان با بازار میوه و تره‌بار منطقه ۲۲، در مناطق ۶، ۹ و ۱۱ هم سه بازار دیگر افتتاح خواهد شد، گفت: انشاءلله تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره‌بار با معماری ایرانی و اسلامی افتتاح می‌شود. 

وی تاکید کرد: در میادین میوه و تره‌بار با رفتار خوب باید با شهروندان برخورد شود و کیفیت و قیمت محصولات نیز باید مطلوب باشد.

معاون شهردار پایتخت درباره شرایط احداث میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران توضیح داد: شهرداران مناطق نیازسنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین تعامل می‌کنند. البته ظرفیت زمین و موضوعات دیگر در احداث میادین میوه و تره موثر است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری با بیان این که پروژه رود دره فرحزاد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: چهار نقطه برای احداث آرامستان جدید در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است و به‌زودی به شورای شهر ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما