شناسهٔ خبر: 66596386 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

تجزیه شهرستان ری قطعی است؟

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: وزیر کشور و استاندار تهران به‌تازگی عدم الحاق شهرستان ری به استان‌های دیگر را تکذیب کردند اما به نظر می‌رسد برخلاف تکذیبیه‌های اولیه، تجزیه شهرستان ری جدی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جعفر شربیانی ضمن هشدار نسبت به موضوع تجزیه شهرستان ری اظهار داشت: این موضوع برای ما مبهم است لذا می‌بایست نماینده دولت در شهرستان ری و همچنین استانداری تهران و وزارت کشور آن را با جزئیات به مردم توضیح دهند تا مبانی علمی، تخصصی، کارشناسی و نیز مردم محور بودن آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار

وی افزود: وزیر کشور و استاندار تهران به‌تازگی اظهاراتی داشتند و عدم الحاق شهرستان ری به استان‌های دیگر را تکذیب کردند ولی به نظر می‌رسد برخلاف تکذیبیه‌های اولیه، تجزیه ری جدی است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تأکید کرد: در جامعه شورایی سعی می‌کنیم این موضوع مهم به جد پیگیری شود چون تجزیه ری و الحاق بخش‌هایی از ری به سایر استان‌ها در آینده شهرستان ری بسیار اثرگذار است.

شربیانی در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که نسبت به آن تأکید داریم این است که تجزیه شهرستان بزرگ، مؤثر و مهم ری و سپردن قسمت اعظم آن به یک استان دیگر، راه مناسبی برای حل مشکلات نیست و فقط پاک کردن صورت مسئله است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما