شناسهٔ خبر: 66595983 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

نظری:

آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۴ نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر؛ امروز، شنبه_ بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳- و همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران، موسوی شهردار منطقه ۱۱ و مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ انجام شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران امروز در این مراسم یا بیان اینکه همزمان با منطقه۲۲، در مناطق ۶،۹و ۱۱ هم ۳ بازار میوه و تره بار افتتاح شد،گفت: انشالله تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار با معماری ایرانی و اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: در میادین میوه و تره بار با رفتار خوب باید با شهروندان برخورد شود و کیفیت و قیمت محصولات نیز باید مطلوب باشد.

نظری درخصوص شرایط احداث میادین تصریح کرد: شهرداران مناطق نیازسنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین تعامل می‌کنند البته ظرفیت زمین و موضوعات دیگر در احداث میادین میوه و تره موثر است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین درخصوص روند تکمیل روددره فرحزاد گفت: چند موضوع مهم درخصوص این پروژه وجود دارد. ابتدا باید اعلام کنیم که در حال حاضر موضوع تجمع معتادان متجاهر و انباشت زباله‌ها در این محدوده به طور کامل حل شده اما برخی املاک به صورت معارض در مسیر این پروژه حدود ۱۲ سال بود که وجود داشت اما با تمهیداتی که اندیشیده شد، جلسه‌ای با مالکین گذاشتیم و پرداخت‌ها انجام شد و امیدواریم در شش ماه نخست سال جاری فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی درخصوص نقطه‌یابی آرامستان‌های جدید شهر تهران نیز گفت: نقطه‌یابی‌ها انجام شده اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته زمینی در شرق تهران تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است. به محض قطعی شدن برای بررسی به شورا ارائه می شود.

نظری درخصوص زباله‌سوز شهر تهران نیز گفت: مشاور صلاحیت را گرفته‌ایم و طرح در حال بررسی است. مشاور باید تعیین کند که شرکت چینی صلاحیت کامل دارد یا خیر. البته هنوز به قرارداد نرسیده‌ایم و در مسیر انعقاد قرارداد هستیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران همچنین گفت: ۴ نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است و به زودی به شورا ارائه می دهیم.

وی در پایان فوت خبرنگار خوشنام و باسابقه صدا سیما حسین تبریزی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما