شناسهٔ خبر: 66596672 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۴ بازار میوه و تره بار جدید در تهران

چهار بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در مناطق ۱۱، ۹، ۶ و ۲۲ همزمان باصد و بیستمین پویش امید و افتخار به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از ۴ بازار میوه و تره بار جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه این بازار‌ها گفت:در حوزه احداث بازار‌های میوه و تره‌بار هر تعداد بازار که آماده شود، تحویل شهروندان تهرانی می‌دهیم تا روند خدمت‌رسانی سرعت گیرد.

حسین نظری افزود: تا پایان سال جاری نیز ۴۰ بازار میوه و تره‌بار دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: کیفیت محصولات و تکریم شهروندان در میادین میوه و تره‌بار در دستور کار قرار دارد وتلاش می‌کنیم در نقاطی که محیط اجازه می‌دهد این بازار‌ها با معماری ایرانی اسلامی اجرا شود.

آقای نظری در پاسخ به سوالی درباره روند تکمیل روددره فرحزاد گفت: برخی املاک به صورت معارض در مسیر این طرح وجود داشت که با تمهیداتی که اندیشیده شد، جلسه‌ای با مالکان گذاشتیم و پرداخت‌ها انجام شد و امیدواریم در شش ماه نخست سال جاری مرحله نخست این طرح به بهره‌برداری برسد.

وی درباره نقطه‌یابی آرامستان‌های جدید شهر تهران نیز گفت: نقطه‌یابی‌ها انجام شده، اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست، البته زمینی در شرق تهران تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سوال دیگری درخصوص زباله‌سوز شهر تهران نیز گفت: مشاور ذی‌صلاح را گرفته‌ایم و طرح در حال بررسی است. مشاور باید تعیین کند که شرکت چینی صلاحیت کامل دارد یا خیر. البته هنوز به قرارداد نرسیده‌ایم و در مسیر انعقاد قرارداد هستیم.

آقای نظری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به درگذشت خبرنگار حوزه شهری حسین تبریزی اشاره کرد و افزود: زنده‌یاد تبریزی در حوزه شهری خبرنگار فعالی بود که درگذشت وی را به همه خبرنگاران حوزه شهری تسلیت می‌گویم.

نظر شما