شناسهٔ خبر: 66595873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیر امام جمعه و استاندار از حضور مردم شهرستان کرمانشاه در انتخابات

کرمانشاه- ایرنا- حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب‌الله غفوری»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه و «محمدطیب صحرایی»، استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم شهرستان کرمانشاه در انتخابات قدردانی کردند و به منتخبان تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ در متن این پیام آمده است: مردم شریف و بصیر شهرستان کرمانشاه، با حضور پرشور و آگاهانه خود این بار در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نیز ضمن ادای تکلیف و استفاده‌ از حق قانونی و ملی خود، در مهمترین رویداد سیاسی سال مسوولانه و فعالانه نقش آفرینی کردند و نشان دادند که امیدوارانه و پیوسته برای همراهی و کمک در اصلاح امور و پیشرفت استان و کشور در میدان حضور دارند.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده اند: اینجانبان ضمن تقدیر از هشیاری و زمان‌شناسی مردم شریف شهرستان کرمانشاه که کار ناتمام مرحله اول انتخابات را به زیبایی و شایستگی تکمیل کردند، از تلاش و اهتمام چندین‌ماهه همه عوامل اجرایی، نظارتی و تأمین امنیت انتخابات بابت برگزاری شایسته ۲ مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزاریم. همچنین با تبریک به همه منتخبان ملت در استان کرمانشاه، سربلندی و توفیق الهی را برای آنان مسالت می کنیم.

در ادامه این متن همچنین آمده است: امیدواریم مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس دوازدهم، با وحدت و برادری قدرشناس حضور گسترده و اعتماد مردم شریف استان باشند و فضای رقابت انتخاباتی را به همدلی و رفاقت تبدیل کنند و برای تأمین منافع ملی و رفع دغدغه‌های مردم شریف استان نهایت تلاش و توان خود را بکار بگیرند تا موجب افزایش امید و اعتماد مردمی در استان و کشور شوند.

در پایان سلامت و سعادتمندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

به گزارش ایرنا؛ دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برگزار شد و «عبدالرضا مصری» و «فضل الله رنجبر» با کسب بیشترین رای مردم کرمانشاه برنده دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از این شهرستان شدند.

براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور عبدالرضا مصری موفق شد با کسب آرای ۷۳ هزار و ۸۹۴ نفر از آرای مردم کرمانشاه به عنوان منتخب مردم این شهرستان به مجلس شورای اسلامی راه یابد و همچنین فضل الله رنجبر با کسب ۵۴ هزار و ۱۲۱ نفر رای منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دوازدهم شد.

پیش از این و در دور اول انتخابات که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد؛ محمد رشیدی به عنوان منتخب اول مردم کرمانشاه در خانه ملت انتخاب شده بود.

در دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه کرمانشاه «جهانبخش امینی»، «فضل الله رنجبر»، «ابراهیم رحیمی زنگنه» و «عبدالرضا مصری» با هم به رقابت پرداختند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که سه کرسی آن متعلق به شهرستان کرمانشاه است.

نظر شما