شناسهٔ خبر: 66584195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی میزخدمت سازمان تامین اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی

به منظور ارایه خدمات مشاوره بیمه ای، میز خدمت به صورت هفتگی در دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های کارگری راه اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -
برپایی میزخدمت سازمان تامین اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تنوع و گستردگی خدمات این سازمان و قوانین و مقررات مرتبط با آن و هم چنین بهره مندی بیش از ۵۳ درصد جمعیت کشور از پوشش بیمه‌ای و حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی، حضور مدیران و کارشناسان بیمه‌ای در میان مردم به عنوان امری ضروری در برقرارای تعامل و ارتباط با جامعه مخاطبان مورد تاکید مدیران عالی این سازمان است.
 رسول چراغ سحر افزود: میز‌های خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی و هم چنین مجموعه‌های کارگری و واحد‌های بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی و مصلاهای نماز جمعه مستقر می‌شود و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی پاسخگوی پرسش‌های کارکنان این مجموعه‌ها و سایر مراجعه کنندگان خواهند بود.
 وی تشریح قوانین و مقررات مرتبط با بیمه فراگیر خانواده ایرانی، دستمزد کارکنان و مزایای مشمول بیمه، عناوین شغلی، مشاغل سخت و زیان آور، سوابق بیمه‌ای کارکنان، شرایط بازنشستگی را از جمله موضوعاتی بیان کرد که معمولا مورد پرسش و پیگیری بیمه شدگان و سایر اقشار است و در این میز‌های خدمت طرح و تشریح می‌شود.
به گفته وی این برنامه تا کنون در دستگاه‌هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

نظر شما