شناسهٔ خبر: 66566895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همایش تجلیل از معلمان بخش بسطام+ تصاویر

شاهرود_ همابش تجلیل از معلمان بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.

صاحب‌خبر -

همایش تجلیل از معلمان بخش بسطام+ تصاویربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام المسلمین سید علی رضوی امام جمعه بسطام در همایش تجلیل از مقام معلم منطقه بسطام با تبریک هفته معلم به خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت و تقدیر از زحمات آنان، مقام و منزلت علم و دانش و ارزش معلم را با اشاره به احادیث و فرمایش بزرگان برشمرد و افزود: معلم طبیب روح انسان می‌باشد و پدر و مادر جسم را پرورش می‌دهند.
امام جمعه بسطام به آیه "علم آدم الاسماء کلها" که ارزش والای تعلیم و تربیت را کاملاً تبیین می‌کند، اشاره کرد و افزود: خداوند خود را اولین معلم هستی برشمرد و حضرت آدم را شاگرد خود و معلمی سندی زنده برای حرمت و جایگاه همه معلمان شد.
رضوی معلمان را میراثدار ذات مقدس عالم هستی برشمرد و افزود: از الف الفبا تا هرچه که داریم از معلمین آموختیم، بر دستانشان بوسه می‌زنیم و قدومشان را خیر مقدم می‌داریم.
سید علی هاشمی در همایش هفته بزرگداشت مقام معلم که با حضور کلیه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت در تالار پارامیس شاهرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت و یاد خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، زنده یاد حسن دیداری رئیس فقید اداره، شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه هفته معلم را به سکانداران عرصه تعلیم و تربیت بخصوص روسای اسبق آموزش و پرورش منطقه تبریک گفت و از زحمات آنان قدردانی نمود.
وی در بیاناتی کوتاه به بیان عملکرد یک ساله آموزش و پرورش منطقه از جمله جذب خیر در ساخت پروژه‌های تخریبی و نیمه ساز، ادامه روند پیشرفت دبستان ۱۲ کلاسه ۷۲ تن، سه کلاسه سفینه النجاه و سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی در مجن، افتتاح اتاق‌های ورزش و. پرداخت.
در این همایش با حضور معاون فرماندار ویژه شهرستان، بخشدار بسطام، فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شهرستان شاهرود، امام جمعه بسطام، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان شاهرود، رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام، شهردار مجن و سایر مسئولان محلی برگزار شد، از مهدی صائمی معلم نمونه استانی، فاطمه محمدی و علی شاه حسینی معلمین نمونه منطقه ای، عبدالله عجم پیشکسوت نمونه، علی اکبر لطفی مدیر نمونه، اعظم اصغری کارمند نمونه، مهدی کریمی معاون آموزشی نمونه، فاطمه عجم معاون پرورشی نمونه، فاطمه رضایی مربی بهداشت نمونه، محمدعلی قاسمی مشاور نمونه، مجتبی سلیمانی همیار معلم نمونه، مریم بامدادی در کسب رتبه دوم کشوری اقدام پژوهی و مرتضی حیدری، حسن اسکندری، فاطمه قرایی، سعیده موحدی نسب، طاهره عجم اکرامی، زینب سلیمانی و زهرا صفوی در کسب رتبه اول استان در جشنواره آینده پژوهی تجلیل بعمل آمد.
اجرای زیبای گروه عرفان، اجرای سرود‌های بسیار زیبای گروه سرود دانش آموزی دبستان فاطمیه، قرعه کشی وام‌های قرض الحسنه المهدی و بانک مهر، کلیپ سکانداران تعلیم و تربیت منطقه، کلیپ مطالبات پیشکسوتان و کلیپ همکاران متوفی از جمله برنامه‌های این همایش بود.

نظر شما