شناسهٔ خبر: 66815069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نهضت ملی ساخت مسکن یادگار ارزشمند خادم جمهور

کمتر از دوهفته پیش و در دومین سفر استانی شهید جمهور آیت الله رئیسی به قم بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی قطعه زمین به متقاضیان تحویل داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در سفر دوم استانی رئیس دولت سیزدهم به قم در بیستم و بیست و یکم اردیبهشت امسال، شاید هیچ کس گمان نمی‌کرد رئیس جمهور پرتلاش دولت سیزدهم در راه خدمت به مردم دچار سانحه ای هوایی شده و به فیض شهادت نائل آید.

خانواده هایی که در روز ۲۰ اردیبهشت از دست رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی کلید مسکن خود را دریافت کردند یا سند زمین اهدایی دولت را تحویل گرفتند اکنون در غم از دست دادن رئیس جمهوری خدوم و مردمی نشسته اند.

خانه دار کردن مردم و تامین سقف بالای سر خانوارها از جمله وعده های شهید رئیسی در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم بود و امروز با گذشت نزدیک به سه سال از آغاز به کار دولت، استان قم تبدیل به یک کارگاه بزرگ ساختمانی شده است به طوری که در مجموع ۸ سایت ساختمانی ۷۱ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

<div id="video-display-embed-code_11145822"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241949/11145822?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما