شناسهٔ خبر: 66815062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقدیم لباس خادم الرضایی وزیر امور خارجه شهید به خانواده اش

تولیت آستان قدس رضوی لباس خادم الرضایی وزیر امور خارجه شهید را به خانواده اش تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -

تقدیم لباس خادم الرضایی وزیر امور خارجه شهید به خانواده اش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار خانواده وزیر امور خارجه شهید کشورمان حکم و لباس خادمی شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان که قرار بود در سالروز میلاد حضرت رضا(ع) به وی اهدا شود، به خانواده این شهید اهدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در ابتدای این دیدار که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد با اشاره به اقدام شهید امیرعبداللهیان در ایجاد کارگروه امام رضا(ع) در وزارت امور خارجه کشورمان گفت:  شهید امیرعبداللهیان حلقه وصل دستگاه حضرت رضا(ع) با محبان اهل بیت(ع) در سرتاسر عالم را ایجاد کرد و حضرت ثامن الحجج(ع) با مدال شهادت پاداش این خدمت او را داد.
وی با بیان اینکه تشکیل این کارگروه در وزارت امور خارجه مورد تحسین رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است، افزود: این کارگروه که خدمت بزرگ و ماندگاری به دستگاه حضرت رضا(ع) است باعث خیرات فراوان برای زائران خارجی امام رضا(ع) و محبان این امام رئوف در سراسر عالم خواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این شهید بزرگوار پاداش این خدمتش را از امام رضا(ع) گرفت و چه افتخاری بالاتر از شهادت در راه خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی وجود دارد؟
حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: تا آخر عمر به علت این خدمت به دستگاه امام رضا(ع)،  دعای گوی این شهید خواهم بود.
در ادامه این دیدار همسر شهید در سخنانی کوتاه درخواست خادمی پسر دکتر امیرعبداللهیان را مطرح کرد که با با موافقت حجت الاسلام والمسلمین مروی مواجه شد.


نظر شما