شناسهٔ خبر: 66561688 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به مناسبت روز دختر

جشن بزرگ مثل ستاره در سنندج برگزار می‌شود + تصویر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جشن بزرگ مثل ستاره در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به مناسبت روز دختر در سنندج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، اظهار کرد: اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان جشن بزرگ مثل ستاره به مناسبت روز دختر و با حضور هنرمندان برجسته کشوری و استانی در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه دختران نوجوان دوره ابتدایی و راهنمایی مخاطبان اصلی این جشن عظیم هستند، عنوان کرد: احسان مهدی مجری شبکه پویا و آزاده آل ایوب (خاله نرگس) مجریان این برنامه خواهند بود.

حجت الاسلام رازیانی گفت: گروه‌های شاخص دف نوازی، گروه سرود وگروه کمدین، تئاتر و ... از برنامه‌های متنوع جشن بزرگ روز دختر در شهر سنندج است.

به گفته وی، سرودی در همین راستا توسط آقایان نوشه‌ور و هلالی تهیه شده و برای نخستین بار در ورزشگاه ۲۲ گولان از این سرود رونمایی می‌شود.

وی افزود: حامد سلطانی، مهران رجبی، بازیگران “ن خ” همچون سعید آقاخانی کاظم نوربخش، صهبا شرافتی و خوانندگان از جمله راغب، مجید اخشابی در این جشن دعوت شده است.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: پاتوق گفتگو، غرفه‌های پذیرایی، حجاب و عفاف و غرفه‌ای مخصوص برای هدیه دادن به دختران تدارک دیده شده است و سعی داریم که تعداد بسیار بالایی از هدیه‌های متنوع از جمله لوازم خانگی، پلاک طلا، کارت هدیه به قید قرعه کشی به حاضرین در ورزشگاه اهداء کنیم.

جشن بزرگ مثل ستاره در سنندج برگزار می‌شود

نظر شما