شناسهٔ خبر: 66753001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرهاد قائمیان در گفت‌وگو با مهر؛

اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی شود/تسلیت به ملت ایران

علیرضا سعیدی

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در حادثه بالگرد از لغو مراسم اختتامیه این رویداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد توضیح داد: بر اساس تصمیماتی که در ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گرفته شده، مراسم اختتامیه این رویداد در روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه برگزار نمی‌شود.

وی افزود: واقعاً نظاره گر فاجعه‌ای هستم که از شب گذشته تا به امروز باعث شد یک لحظه خوابم نبرد. حتی به حرم امام رضا (ع) رفتم و مانند مردم عزیز کشورم از این امام عزیز خواستم تا ماجرا ختم به خیر شود که متأسفانه نشد.

این بازیگر در پایان بیان کرد: به سهم خودم به همه ملت ایران و مقام معظم رهبری این ضایعه ناگوار را تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده سید بزرگوار آیت‌الله رئیسی آرزوی صبوری می‌کنم. در حال حاضر اصلاً چیزی نمی‌توانم بگویم و برای همه بازماندگان این حادثه آرزوی صبر می‌کنم که داغ بزرگی را تحمل می‌کنند.

نظر شما