شناسهٔ خبر: 66554165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کشور؛

نمایشگاه صنایع دانشگاه آزاد باعث پیوند دانشجو و اشتغال می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کشور گفت: این نمایشگاه تحت عنوان رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) عاملی برای پیوند بین دانشجو و صنایع و ایجاد اشتغال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نشست تخصصی معاونان توسعه استان‌های دانشگاه آزاد کشور با حضور ۲۰۰ نفر از معاونان در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز شد.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد هدف از برگزاری این نشست تخصصی را هم‌افزایی برای کسب تجربه‌های موفق واحد‌های دانشگاهی عنوان کرد و گفت: نمایشگاه توانمندی صنایع بروجرد باعث می‌شود دانشجویان با صنایع شهر خود آشنا شوند و برای ایجاد اشتغال در صنایع اقدام کنند.
داریوش با تأکید بر اینکه از تجربه‌های موفق واحد‌های دانشگاه آزاد کشور در سایر دانشگاه‌ها استفاده می‌شود گفت: دانشگاه آزاد بروجرد، پنجمین واحد دانشگاهی کشور است و ظرفیت‌های بالایی برای عقد تفاهم نامه با سایر دانشگاه‌های آزاد کشور دارد. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیز حضور معاونان مختلف دانشگاه آزاد اسلامی کشوردربروجرد را فرصتی برای شناساندن ظرفیت‌های علمی و صنعتی دانشگاه آزاد واحد بروجرد دانست و گفت: نشست تخصصی معاونان توسعه دانشگاه‌های آزاد با برگزاری ۳ کار گروه تخصصی به مدت سه روز در بروجرد برگزار می‌شود.
محمد رضا معظمی افزود: بازدید معاونان توسعه دانشگاه آزاد کشور از دانشکده دندانپزشکی، مرکز بیماران خاص، مدارس سما، آشنایی با توانمندی‌های صنایع بروجرد در نمایشگاه صدرا و دیدار با خانواد ه شهید سید عباس صالحی روز بهانی از جمله برنامه‌های این نشست است.
نمایشگاه بزرگ صنایع شهرستان بروجرد تا بیستم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد دایر است.

<div id="video-display-embed-code_11089777"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4228006/11089777?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما