شناسهٔ خبر: 66547587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کشور:

نمایشگاه صنایع دانشگاه آزاد باعث پیوند دانشجو و اشتغال می‌شود

بروجرد - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کشور گفت: این نمایشگاه تحت عنوان رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) عاملی برای پیوند بین دانشجو و صنایع و ایجاد اشتغال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش جاوید روز چهارشنبه در نشست تخصصی معاونان توسعه دانشگاه آزاد کشور که در سالن اجتماعات دکتر شهیدی دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، افزود: رویداد صدرا از اقدامات خوب دانشگاه آزاد بروجرد است و نمایشگاه توانمندی صنایع بروجرد باعث می‌شود دانشجویان با صنایع شهر خود آشنا و برای ایجاد اشتغال در صنایع اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه از تجربه‌های موفق واحدهای دانشگاه آزاد کشور در سایر دانشگاه‌ها استفاده می‌شود، بیان کرد: هدف از برگزاری نشست تخصصی معاونان توسعه دانشگاه آزاد کشور هم افزایی برای کسب تجربه‌های موفق واحدهای دانشگاهی است‌.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کشور بیان کرد: دانشگاه آزاد بروجرد، پنجمین واحد دانشگاهی کشور است و ظرفیت های بالایی برای عقد تفاهم نامه با سایر دانشگاه‌های آزاد کشور دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیز در این نشست اضافه کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع بروجرد و نشست معاونان توسعه استان های دانشگاه آزاد کشور در واحد بروجرد، توانمندی های صنعت بروجرد به نمایش گذاشته می شود و معاونین توسعه دانشگاه آزاد کشور از اماکن دانشگاه آزاد بروجرد مانند دانشکده دندانپزشکی، مرکز بیماران خاص، مدارس سما و نمایشگاه صدرا، که توانمندی‌های صنایع بروجرد را به نمایش گذاشته است، بازدید می کنند.

محمدرضا معظمی گودرزی یادآور شد: نشست تخصصی معاونان توسعه استان‌ها دانشگاه آزاد کشور با حضور ۲۰۰ نفر از معاونان در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

وی افزود: نشست تخصصی معاونان توسعه دانشگاه آزاد کشور با برگزاری سه کار گروه تخصصی برگزار می‌شود، این کارگروه‌ها در سه سالن مجزا برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: از دیگر برنامه‌های این نشست تجلیل از خانواده شهید سید عباس صالحی که از دانشجویان دانشگاه آزاد بود و دانشنامه شهید در رشته حقوق به خانواده وی تقدیم خواهد شد.

نمایشگاه بزرگ صنایع شهرستان بروجرد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد روز سه شنبه ۱۸ اردیبشهت ماه با حضور فرمانداربروجرد و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی افتتاح و تا بیستم ادامه دارد.

نظر شما