شناسهٔ خبر: 66532772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکنش استاندار تهران به خبر برکناری مدیران دستگاه اجرایی

استاندار تهران ، برکناری مدیران دستگاه اجرایی در ایام تبلیغات انتخاباتی را رد کرد.

صاحب‌خبر -

واکنش استاندار تهران به خبر برکناری مدیران  دستگاه اجرایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، استاندار تهران گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی، هیچ مدیر دستگاه اجرایی به علت رفتار و کردار خلاف قانون، از کار برکنار نشد.

علیرضا فخاری افزود: با توجه به وسعت و جمعیت در استان تهران، گزارش بسیار اندکی به ستاد انتخابات مبنی بر تخلف ارسال شد که به تخلفات رسیدگی شد، اما مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به قوانین و مقررات انتخاباتی فعالیت داشتند و هیچ مدیری چه دردستگاه‌های اجرایی و چه در شهرداری و بخشداری و حتی فرمانداران، تخلفات انتخاباتی نداشتند.

استاندار تهران گفت: دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین شهرستان ورامین در روز جمعه برگزار خواهد شد و از حدود یک ماه قبل تمهیدات برگزاری منظم و با نهایت امنیت در استانداری و فرمانداری‌های تابعه این ۲ حوزه برگزار شد.

علیرضا فخاری افزود: انتخابات دور دوم حتی از دور اول نیز با نظم و امنیت بهتری برگزار خواهد شد.

به گفته استاندار تهران، در این دور دستگاه‌های تمام الکترونیک در همه شعبه‌های اخذ رای وجود دارد و برای رفاه و آسایش و همچنین حفاظت از آرای مردم این دستگاه‌های تمام الکترونیک در خدمت مردم خواهد بود.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد و ۱۶ نماینده از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و یک نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین با رای مردم انتخاب خواهند شد.

نظر شما