شناسهٔ خبر: 66536495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های تهران.

ساعت ۱۴ فردا آخرین فرصت نامزد‌ها برای معرفی نمایندگان

نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات تا ساعت ۱۴ فردا فرصت دارند نمایندگان خود را برای حضور در شعب رای گیری در سامانه داوطلب ثبت نام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کمتر از سه روز دیگر دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات تا ساعت ۱۴ فردا فرصت دارند نمایندگان خود را برای حضور در شعب رای گیری در سامانه داوطلب ثبت نام کنند.
---
سرعت بالا و دقت رای گیری از مزایای دستگاه‌های الکترونیک رای گیری است. قیومی فرماندار تهران در اینباره گفته
تصویر
---
در ایام تبلیغات انتخاباتی، هیچ مدیر دستگاه اجرایی به علت رفتار و کردار خلاف قانون، از کار برکنار نشد. فخاری استاندار تهران گفت: در دور اول انتخابات با توجه به وسعت و جمعیت در استان تهران، گزارش بسیار اندکی به ستاد انتخابات مبنی بر تخلف ارسال شد که به تخلفات رسیدگی شد، اما مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به قوانین و مقررات انتخاباتی فعالیت داشتند و هیچ مدیری چه دردستگاه‌های اجرایی و چه در شهرداری و بخشداری و حتی فرمانداران، تخلفات انتخاباتی نداشتند.
---
با ۵ کارت احراز هویت می‌توان در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کرد. عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر از شهروندان خواست باتوجه به برگزاری الکترونیک انتخابات با کارت ملی رای دهند.

 

 

<div id="video-display-embed-code_11085999"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4227082/11085999?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما