شناسهٔ خبر: 66663907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های تهران؛

آمار نگران کننده مصرف آب تهران

به گفته سخنگوی آبفای تهران ، مصرف آب تهران ، چیزی معادل ۲ میلیارد بطری ۱ و نیم لیتری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آمار نگران کننده مصرف آب تهران. مصرف آب تهران، چیزی معادل ۲ میلیارد بطری ۱ و نیم لیتری! سخنگوی آبفای تهران در اینباره میگه:
تصویر
---
کلاهبرداری با نقاب پشتیبان سایت خرید و فروش. رییس پلیس فتا پایتخت گفته: ۳ نفر که در پوشش پشتیبان سایت خرید و فروش از مردم کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند. گردش مالی این پرونده فقط در تهران بیش از ۳ میلیارد تومنه. سرهنگ معظمی گودرزی میگه تعداد شکات پرونده در تهران بیش از ۱۰۰ نفر است.
---
حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، مردی در حال خروج از پایانه مسافربری غرب، به علت نامشخصی تصمیم گرفته تا به جای عبور از محل مجاز، از روی دیوار و نرده‌های نصب شده بر روی آن عبور کند. این فرد هنگام عبور از روی نرده‌ها دچار حادثه شده و نوک نرده‌ها نیز به قسمت بالایی پای وی آسیب وارد کرده و دچار جراحت شده بود. آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه فرز نرده‌ها را برش دادند و با خارج کردن میله‌ها از بدن وی، او را برای درمان منتقل کردند.

 

<div id="video-display-embed-code_11112790"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4234143/11112790?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما