شناسهٔ خبر: 66530529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهروندان قزوین برای خدمات رایگان راه و شهرسازی فریب واسطه گران را نخورند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: عده‌ای سودجو تحت عنوان پیگیری خدمات این اداره کل، اقدام به اخذ وجوهی از شهروندان می‌کنند که این موضوع به هیچ عنوان قانونی نیست.

صاحب‌خبر -

شهروندان قزوین برای خدمات رایگان راه و شهرسازی فریب واسطه گران را نخورند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، وهاب میزانی افزود: اداره کل راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت در حوزه زمین و مسکن، خدمات متعددی را ارایه می‌دهد که تمامی این خدمات جزو تکالیف قانونی و رایگان دولتی است.

وی اضافه کرد: اخیرا عده‌ای سودجو تحت عنوان پیگیری این خدمات از این اداره کل، اقدام به اخذ وجوهی از شهروندان می‌کنند که این موضوع به هیچ عنوان قانونی و مورد تایید اداره کل نیست.

میزانی ادامه داد: هیچ گونه نماینده، رابط و واسطه‌ای بین اداره کل راه و شهرسازی و شهروندان وجود ندارد و از شهروندان می‌خواهیم که به منظور پیگیری پرونده‌های خود، شخصا به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

به گفته این مسئول، تمامی هزینه‌های مربوط به انجام فرآیند‌های مختلف مرتبط با موضوعات اداره کل راه و شهرسازی از طریق مراجع رسمی و قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود ضمن پرداخت نکردن وجوه بابت موضوعات یادشده به اشخاص حقیقی، در صورت مشاهده هرگونه از این موارد مشابه موضوع را به اداره حراست اعلام کنند.

نظر شما