شناسهٔ خبر: 66496758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خسارت بارندگی به برخی جاده‌های بوشهر؛ فقط یک محور مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بارش‌های اخیر در استان باعث آسیب به بخشی از جاده‌ها از جمله در شهرستان‌های دشتی و کنگان شد.

صاحب‌خبر -
خسارت بارندگی به برخی جاده‌های بوشهر؛ فقط یک محور مسدود است
به گزارش خبرگزرای صدا و سیما مرکز بوشهر؛ عبدالکریم اخترشناس افزود: همه مسیر‌های روستایی در شهرستان دشتی که در پی بارندگی دچار انسداد شده بود، با فروکش کردن رودخانه‌های محلی، بازگشایی شد، هرچند به رویه برخی جاده‌ها خسارت وارد شد که راهداران پیگیر ترمیم آن هستند.

وی گفت: تنها محور فرعی شیرینو کنگان به گله دار در استان فارس به دلیل ریزش ترانشه‌ها مسدود می‌باشد که  ۱۳ نیروی راهداری با ۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای رفع خطر و بازگشایی این جاده هستند.

اخترشناس افزود: سایر محور‌های استان باز و نیرو‌های راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح محور‌ها را انجام داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به هشدار هواشناسی درباره نفوذ یک سامانه بارشی  در روز سه‌شنبه گفت: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۴۱ یا مشاهده سایت اینترنتی www.۱۴۱.ir در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور قرار بگیرند.

استان بوشهر دارای ۴۵۰۰ کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی می‌باشد.

نظر شما