شناسهٔ خبر: 66510104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان بوشهر

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی به استان، از بعد‌از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا، بارش پراکنده باران به‌ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با ورود سامانه بارشی به استان، در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا، با فعالیت این سامانه در سطح استان به‌ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

طلیعه محمدی افزود: دریا نیز در این مدت متلاطم خواهد بود و همچنین از روز چهارشنبه با افزایش سرعت سرعت باد‌های شمالی و تداوم وزش آن تا روز جمعه، خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی، امروز با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۳۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه خواهد بود.

نظر شما