شناسهٔ خبر: 66490845 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشکلات کمبود جایگاه CNG در شهرستان جم

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از کمبود جایگاه سوخت CNG در جاده جم واقع در استان بوشهر و خرابی چندساله پمپ گاز در جایگاه بدخشان گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، صف‌های طولانی خودرو‌های ۲ گانه سوز در مقابل جایگاه CNG بدخشان مابین شهرستان فیروزآباد و شهرستان جم مدتیست که مشکلات ترافیکی ایجاد کرده و رانندگان این خودرو‌ها نیز از کمبود جایگاه اظهار نارضایتی می‌کنند. به گفته شهروند خبرنگار ما تنها یک واحد جایگاه سوخت CNG  در این جاده ایجاد شده که فقط یک پمپ گاز آن در حال فعالیت است و سوخت‌گیری خودرو‌ها با مشکل و اتلاف وقت زیاد آنهم در صف‌های طولانی انجام می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11074928"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4224063/11074928?width=600&height=350"></script></div>

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، میان شهرستان فیروز آباد استان فارس و شهرستان جم استان بوشهر تقریبا ۲۵۰ کیلومتر فاصله دارد که تنها یک پمپ گاز است اما این پمپ هم دو قسمت دارد که همیشه یکی ش خراب است. اگر این جایگاه داران از امتیاز جایگاه استفاده می کنن چرا خدمات مناسب به مردم نمیدهند؟! لطفا پیگیری کنید.

نظر شما