شناسهٔ خبر: 66485786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخگویی برخط متخصصان حوزه شهرسازی و معماری به شهروندان

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از راه اندازی کلینیک

صاحب‌خبر -

پاسخگویی برخط متخصصان حوزه شهرسازی و معماری به شهروندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: این مرکز به منظور مردمی‌سازی اداره امور شهر و با هدف تکریم ارباب‌رجوع، پاسخ‌دهی برخط، صرفه‌جویی در هزینه و زمان شهروندان ایجاد شده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: در مرحله اول و به‌صورت آزمایشی، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: با توجه به ارزیابی سوالات شهروندان در سامانه مدیریت ۱۳۷، دیگر حوزه‌های تخصصی شهرداری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری نیز برای ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شهروندان در این طرح همکاری می‌کنند.

این مدیر شهری افزود: اجرای این طرح در کنار دیگر طرح‌های مردمی مانند، میزان رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد سازمان و آگاهی آنها از اقدامات و قوانین موجود در حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری را افزایش می‌دهد.

نظر شما