شناسهٔ خبر: 66821847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

الحاق ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهر رزوه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

۱۰ هکتار زمین به محدوده شهر رزوه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد.

صاحب‌خبر -

الحاق ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهر رزوه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکنبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چادگان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در حال حاضر تهیه نقشه‌های طولی و عرضی ۱۰ هکتار زمین الحاق شده به محدوده شهر رزوه در دست اقدام است.

شهاب در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزوه افزود: شهرستان چادگان دارای ۲ شهر چادگان و رزوه است که برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزوه بیش از ۴۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند و بیش از ۱۶۰ متقاضی واجد شرایط شدند و درنهایت بیش از ۱۲۰ نفرشان تایید شدند.

وی با اشاره به اینکه تهیه نقشه‌های طولی و عرضی ۱۰ هکتار زمین الحاق شده در شهر رزوه در دست اقدام است، گفت: الحاق این زمین به تأیید کمیسیون ماده ۵ استان رسیده همچنین نقشه های تفکیکی به همت مشاوران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهیه و به تأیید این کمیسیون رسیده است.

  ایمری افزود: طبق تفاهم نامه امضا شده با شهرداری رزوه، هم اکنون منتظر تهیه نقشه طولی و عرضی پروژه از مشاور هستیم و به محض ارسال نقشه ها، عملیات ساخت واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.

  وی گفت: به زودی مراسم قرعه کشی برای اختصاص زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزوه برگزار خواهد شد.   شهر رزوه از توابع بخش مرکزی شهرستان چادگان با بیش از چهارهزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۱۲۸ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.  

نظر شما