شناسهٔ خبر: 66483300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تغییر و تحولات استقلال در چند روز؛

برکناری خطیر، حضور فرزند اسطوره و هجوم هواداران!

صاحب‌خبر -

[شهروند] همه چیز پس از پایان یافتن هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد؛ جایی که هیأت مدیره باشگاه استقلال ساعاتی پس از دیدار آبی‌ها مقابل تراکتور، جلسه‌ای در هلدینگ خلیج‌فارس برگزار کرد و با اتفاق آرا، خطیر از مدیرعاملی باشگاه برکنار شد. پس از این اتفاق، جواد نکونام، سرمربی استقلال، برکناری خطیر را یک «اتفاق به‌یادماندنی» قلمداد کرد و معتقد بود که از الان به بعد، استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.
تا مشخص شدن مدیرعامل جدید آبی‌ها،‌ فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است و مسائل و امور باشگاه را با هماهنگی مالک باشگاه پیش خواهد برد. در این میان، گزینه‌های مختلفی برای مدیرعاملی استقلال مطرح شده است. سعید آذری و مصطفی آجورلو، مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که در مورد حضور آنها گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده است، اما به نظر می‌رسد تا تصمیم نهایی مدیران هلدینگ خلیج‌فارس، نمی‌توان گزینه نهایی‌ای را برای صندلی مدیریت باشگاه استقلال در نظر گرفت. یکی دیگر از اتفاقات جالبی که پس از برکناری خطیر رقم خورد. حضور آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال بود؛ حضوری که جدا از کارایی و اثربخشی فرزند اسطوره آبی‌ها به عنوان سرپرست تیم، می‌تواند مقبولیت بسیار زیادی را از طرف هواداران استقلال صورت دهد و در این پنج بازی باقی‌مانده شاید اتفاقات خوبی را رقم بزند. حجازی در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، در مورد حضورش در استقلال و اینکه از قبل با او صحبتی در این‌خصوص شده بود یا نه، گفت: «نمی‌توانم بگویم که از قبل صحبت کرده بودیم، چون پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر آمدنم بود.
با من تماس گرفته شد و با اینکه در ایران نبودم، به تهران برگشتم. حضور در استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است و بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم. هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.» یکی دیگر از حواشی قابل توجه استقلالی‌ها، تمرین روز جمعه‌شان در حضور هواداران و اهالی رسانه بود. استقبال پُرشور هواداران استقلال از تمرین تا حدی بود که برخی از آنها مجبور شدند تمرین را به صورت ایستاده تماشا کنند. کودکان زیادی به همراه خانواده‌هایشان در محل تمرین دیده می‌شدند. عوامل کمپ برای آسایش این کودکان اجازه دادند کنار زمین قرار بگیرند، اما آنها ناگهان به سمت سیدحسین حسینی که در گوشه زمین مشغول تمرین بود، هجوم بردند تا عکس یادگاری بگیرند. در بخشی از تمرین، کودکان زیادی به سمت حسینی رفتند که دروازه‌بان استقلال به شوخی گفت اینها جیمی‌جامپ‌های جدید هستند. چند نفر از هواداران استقلال که منزل‌شان در اطراف کمپ مرحوم حجازی بود، تیم محبوب‌شان را از پشت‌بام خانه خود تشویق می‌کردند. پس از اینکه تمرین به پایان رسید، هواداران ناگهان به زمین هجوم آوردند و بازیکنان به سختی به سمت رختکن رفتند. ازدحام به حدی بود که عوامل کمپ دچار دردسر شدند.

نظر شما