شناسهٔ خبر: 67288758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پاسخ مبهم آقای گل درباره حضور در سپاهان

آقای گل بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال گفت که از عوامل باشگاه سپاهان دلخوری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهریار مغانلو درباره قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مسابقات جام حذفی فوتبال اظهار داشت: مردم اصفهان لیاقت این شادی را داشتند. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که از جان و دل مایه گذاشتند و لایق آن بودند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در سپاهان می‌ماند یا خیر، پاسخ داد: سؤال بعدی.

مهاجم سپاهان اصفهان در مورد فصل دشواری که بر طلایی‌پوشان گذشت، خاطرنشان کرد: فصل بسیار طولانی و سختی را پشت سر گذاشتیم. اتفاقات زیادی افتاد که دوست داشتم درباره آن صحبت کنم، اما اینجا جای مناسبی برای این کار نیست. امیدوارم دل مردم اصفهان را شاد کرده باشیم.

مغانلو درباره دلخوری خودش و چند بازیکن سپاهان از این باشگاه تصریح کرد: ما چند بازیکن دلخور هستیم. مسئله احترام در میان بود و به دنبال احترام بودیم که از سوی برخی آدم‌ها به ما نرسید. این قهرمانی مبارک مردم اصفهان.

وی در پاسخ به خبرنگاری که از رابطه او با مهدی قایدی پرسید و به احتمال هم‌تیمی شدن مغانلو با قایدی در تیم اتحاد کلبای امارات اشاره کرد، گفت: قایدی فردی باشخصیت و بازیکنی قوی است که او را دوست دارم.

مهاجم سپاهان اصفهان در مورد اینکه رامین رضاییان گفته دل او را در این باشگاه شکسته‌اند و قصد ندارد در جمع طلایی‌پوشان به فوتبال خود ادامه بدهد، اظهار کرد: مسائل زیادی به وجود آمد و اتفاقاتی افتاد که نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. فقط می‌گویم دم بچه‌ها گرم!

مغانلو در پاسخ به پرسش مجددی درباره اینکه در سپاهان ماندنی خواهد شد یا خیر، بیان کرد: ان‌شاءالله که خیر است.

258 258

نظر شما