شناسهٔ خبر: 67515414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آرزوی جالب امباپه برای رونالدو: امیدوارم فردا...

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه جاه طلبی فرانسه را قهرمانی در یورو عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ کیلیان امباپه فرداشب با کریستیانو رونالدو روبه‌رو می‌شود. مهاجم جوان فرانسه برای مدت‌ها از کاپیتان پرتغال به عنوان الگوی خود نام برده بود و فردا این فرصت را دارد تا یک بار دیگر مقابل او بازی کند. پرتغال با شکست اسلوونی و فرانسه هم با برتری مقابل بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 رسیده‌اند.

کیلیان امباپه، کاپیتان فرانسوی، در نشست خبری این بازی درباره رویارویی با رونالدو گفت: "او در نوع خودش بی‌نظیر است. هرگز کریستیانو رونالدو دیگری وجود نخواهد داشت. او الهام بخش یک نسل است. او گل‌های زیادی زده و جام‌های زیادی به دست آورده است. رزومه‌اش گویای همه چیز است. با این حال امیدوارم فردا ناراحت شود."

رقابت در یورو؟

یورو رقابت فشرده‌ای است. هر بازی به جزئیات کوچک خلاصه می‌شود. ما باید در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشته باشیم. پرتغال هم سخت کار کرده و پیشرفت زیادی کرده است، بنابراین ما دو تیم خواهیم داشت که می‌خواهند به نیمه نهایی بروند. ما برای بازی فردا آماده‌ایم و امیدواریم بازی مورد نیاز خود را برای پیروزی انجام دهیم.

هدف قهرمانی؟

ما جاه طلبی داریم که قهرمان اروپا شویم، اما ابتدا هدف صعود به نیمه نهایی است. این یک گام بزرگ در برابر پرتغال است، یک تیم بزرگ. در حال حاضر، این تنها چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم، نه آنچه تا کنون رخ داده و نه آنچه ممکن است بعد از آن اتفاق بیفتد.

فرم فعلی خودت؟

فکر نمی‌کنم صددرصد باشم، من بازیکنی نیستم که بهانه‌تراشی کنم اما برای اینکه واقعاً عالی و سریع بازی کنم، به آمادگی بدنی خوبی نیاز دارم که در تابستان امسال با باشگاهم خواهم داشت. اما این یک چهارم نهایی است و من حاضرم هر کاری که می‌توانم برای کمک به فرانسه انجام دهم. ما می‌توانیم قهرمان اروپا شویم و می‌خواهم از این فرصت در کنار دیگر بچه‌ها استفاده کنم.

پرتغال؟

کریستیانو رونالدو یک اسطوره است، اما نباید بازیکنان دیگری را که خطرناک هستند فراموش کنیم. ما باید مراقب همه بازیکنان آن‌ها باشیم و فقط روی یکی از آن‌ها متمرکز نشویم. وقتی بازیکنان بزرگ را نادیده می‌گیرید، برای شما گران تمام می‌شود.

رئال مادرید و رونالدو؟

من این فرصت را دارم که رویای خود را برای بازی در رئال مادرید شروع کنم، امیدوارم بتوانم در رئال تاریخ‌سازی کنم. اما داستان کریستیانو در رئال منحصر به فرد بود. من هم امیدوارم کاری منحصر به فرد انجام دهم. فقط می‌توانم از کاری که او کرده ستایش کنم. ما در تماس هستیم، او یک افسانه است.

نظر شما