شناسهٔ خبر: 67288786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هویبرگ: حیف شد که انگلیس را نبردیم!

پیر امیل هویبرگ، ستاره تیم ملی دانمارک، می‌گوید آنها مستحق پیروزی مقابل انگلیس بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که در چارچوب مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ برگزار شد، تیم‌های ملی انگلیس و دانمارک به مصاف هم رفتند. در این بازی دانمارکی‌ها نمایش بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت این جدال جذاب با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

پس از پایان بازی، پیر امیل هویبرگ، به عنوان بازیکن برتر میدان از سوی یوفا انتخاب شد. ناظر فنی یوفا در این خصوص گفت: «او در آمارهای دفاعی و هجومی برترین بازیکن زمین بود. به عنوان یک رهبر تاثیر زیادی بر تیم خود داشت، ریتم بازی را کنترل می‌کرد و موقعیت‌ها را به خوبی می‌خواند.»

2045956

هواداران دانمارک نقش مهمی در این بازی داشتند. هویبرگ درباره هواداران گفت: «هواداران فوق‌العاده بودند، با هوادارانمان احساس کردیم که در خانه بازی می‌کنیم. با هوادارانی که امروز دیدم، می‌توانیم در هر مسابقه‌ای در برابر هر تیمی پیروز شویم.»

با وجود عملکرد خوب دانمارک، نتیجه بازی برای آنها رضایت‌بخش نبود. هویبرگ در این باره گفت:«متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم. اکنون زمان تمرکز بر بازی بعدی است. می‌خواهیم به مرحله بعد برویم و این بازی بسیار برای ما مهم است.»

نظر شما