شناسهٔ خبر: 67350550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

علیرضا مهمدی:

بهترین کشتی‌های عمرم را در المپیک می‌گیرم

فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران گفت: می‌خواهم بهترین کشتی‌های عمرم را در المپیک پاریس به نمایش بگذارم و به خوشرنگ‌ترین مدال برسم.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، علیرضا مهمدی فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در گفتگو با ایسنا درباره شرایط خود در راه حضور در المپیک پاریس، اظهار کرد: ۲ اردو را پشت سر گذاشتیم و تمرینات بیشتر بر مبنای استقامتی و قدرتی بود. اردوی قبلی هم تخصصی بود و بیشتر بر اساس تکنیک و تاکتیک و بر مبنای آنالیز حریفان بود. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خود را دنبال می کنیم.

دارنده مدال نقره جهان در سال ۲۰۲۳، درباره رقبای خود در المپیک پاریس، گفت: اوزان المپیکی همیشه مدعیان خاص خود را دارد. چه کسانی که در جهانی سهمیه المپیک گرفتند و یا کشتی گیرانی که در سال جدید در مسابقات قاره ای و جهانی به سهمیه رسیدند، مدعیان این وزن هستند.

وی خاطرنشان کرد: وزن من هم مدعیان خودش را دارد. کشتی گیران ترکیه، مجارستان، روسیه و کشتی گیران اروپایی حریفان اصلی من هستند. در المپیک قبل ایران و روسیه نماینده ای در این وزن نداشتند اما در این دوره نمایندگان هر دو کشور به همراه کشتی گیران اروپایی حضور دارند و کار سخت خواهد بود اما کسب مدال نشدنی نیست و من می روم تمام وجودم را می‌گذارم تا به موفقیت برسم.

مهمدی در پاسخ به این سوال که به دنبال چه مدالی در المپیک پاریس است، خاطرنشان کرد: من هم مثل همه ورزشکاران که به دنبال کسب مدال در این رویداد بزرگ هستند، می خواهم بهترین کشتی های عمرم را به نمایش بگذارم و به امید خدا دل مردم را شاد کنم.

دارنده مدال نقره جهان درباره انتظار خود از مسئولان خوزستان در آستانه اعزام به المپیک، گفت: آن حمایت ها که باید بشود نیست. از هیچ کس انتظاری ندارم. گوش شنوایی برای حرف های ما نیست. تمرکز ما بر روی مسابقات است و نمی خواهیم وارد این مسائل شویم.

نظر شما