شناسهٔ خبر: 66470456 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Hellblade 2 اعلام شد

اگرچه اهداف FPS مشخص نشده است / insider-gaming

صاحب‌خبر -

در یک پست جدید در توییتر، استودیو Ninja Theory از سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در پی‌سی رونمایی کرد.

برای پیش‌تنظیم گرافیک پایین، توسعه‌دهندگان پردازنده‌های Intel 15-8400 و AMD Ryzen 5 2600 را پیشنهاد می‌کنند. برای پردازنده گرافیکی، نینجا تئوری NVIDIA GTX 1070، AMD RX 5700 و Intel Arc A580 را فهرست کرده است.

برای دستیابی به عملکرد very high با 4K، توسعه‌دهندگان یک پردازنده Intel 15-12600K یا AMD Ryzen 7 5700X را توصیه کرده‌اند. در بخش پردازنده گرافیکی، این پیش‌تنظیم به NVIDIA RTX 4080 یا AMD RX 7900 XTX نیاز دارد.

قابل ذکر است که نینجا تئوری FPS مورد نظر را برای هیچ یک از این استانداردها مشخص نکرده است. بازی‌هایی مانند Ghost of Tsushima Director’s Cut که ماه گذشته مشخصات رایانه شخصی را فاش کرد، اغلب اهداف FPS را مشخص می‌کنند.

Hellblade 2 Hellblade 2

مشخصات رایانه شخصی Horizon Forbidden West نیز همینطور بود و Remedy حتی به اندازه کافی مهربان بود که حداقل سیستم موردنیاز در پی‌سی را برای Alan Wake 2 کاهش داد. در نتیجه، برخی از طرفداران نگران FPS بالقوه Hellblade 2 در هنگام لانچ هستند.

در اوایل آوریل، گزارشی از IGN، اعلام کرد که نسخه‌های کنسولی Hellblade 2 با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با وضوح پویا قفل خواهند بود. مشخص نیست که آیا مشخصات پی‌سی نشان می‌دهد که روی آن نیز به همین صورت اجرا خواهد شد یا خیر.

در پست امروز، تئوری نینجا اضافه کرد که «با استفاده از DLSS 3، FSR 3 یا XESS 1.3 می‌توان به نرخ فریم یا وضوح بالاتری دست یافت». اینها ممکن است برای دستیابی به عملکرد 60FPS ضروری باشند.

از صعود تا سقوط فال‌اوت | Fallout

بازی Resident Evil 9 به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتو بازی Resident Evil 9 به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتو insider-gaming

برچسب‌ها:

نظر شما