شناسهٔ خبر: 66460119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

۱۷ کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۷ کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد که در ایام برگزاری این کنگره‌ها دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه‌های اصلی است.

صاحب‌خبر -

دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حسب وظیفه‌ای که برای حضور میدانی و دیدار بی واسطه با جامعه معزز ایثارگری داریم در دو سال و نیم گذشته این ششمین سفر به مازندران در قالب سفر استانی و همینطور حضور در یادواره های شهدا است.

 معاون رئیس جمهور افزود: هدف از این دیدارها اولا ارتباط نزدیک با خانواده‌های شهدا و ايثارگران و همینطور نظرخواهی از آنان در خصوص میزان رضایتمندی از عملکرد مدیران استانی است.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارکران عنوان‌کرد: کاهش ۴۰درصدی مراجعات به بنیاد شهید با ارتقا خدمات، هوشمندسازی خدمات و انجام حدود یک میلیون دیدار در راستای اجرای طرح سپاس طی دو سال و نیم گذشته از دستاوردهای بنیاد شهید است.

دکتر  قاضی‌زاده هاشمی گفت: ۱۷ کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد که در ایام برگزاری این کنگره‌ها دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه‌های اصلی است.

انتهای پیام/

نظر شما