شناسهٔ خبر: 66448228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان

استاندار لرستان گفت: مسئولان و نمایندگان مردم در لرستان با وحدت و یکپارچگی می‌توانند مسائل و مشکلات استان را حل و فصل کنند.

صاحب‌خبر -

تأکید استاندار لرستان بر وحدت و یکپارچگی مسئولان و نمایندگان مردمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب ، خاک ، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی پروری و گردشگری گفت: متاسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش در جهت رفع مشکلات و توسعه آن گام بر داریم.
ابوطالب شفقت توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و گفت: به طور جد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستم.
 استاندار لرستان در ادامه با اشاره به بازدید‌های مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم آباد، برج‌های دوقلو، راه آهن دورود – خرم آباد، ورزشگاه خرم آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد، ماشین سازی، پارسیلون و ورزشگاه خرم آباد بازدید کرده و پیگیری‌های لازم در خصوص وضعیت ساخت و تکمیل آنها را از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.
 ابوطالب شفقت در ادامه گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.
 وی به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گریزی زد و گفت: همه نامزد‌های انتخابات را به رعایت قانون و صرفه جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.
 استاندار همچنین از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع بندی نظرات در جهت رشد استان از آنها استفاده شود.

نظر شما