شناسهٔ خبر: 67056636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین:

تحقق گام دوم انقلاب سرلوحه فعالیت بسیج باشد

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین بر اهمیت دولت‌سازی و جامعه‌پردازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی تأکید و گفت: تحقق اهداف گام دوم انقلاب سرلوحه فعالیت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار مقداد فرمانی صبح امروز در دومین همایش فرماندهان تمدن‌ساز استان یزد که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت: برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی، باید در زمینه جامعه‌پردازی گام‌های اساسی برداریم. 

وی با تأکید بر اینکه جامعه‌سازی در محل اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: این همایش می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در این حوزه باشد تا در مرحله بعدی، تحقق تمدن نوین اسلامی را شاهد باشیم.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد :یکی از عوامل کلیدی در حرکت‌های بسیج، حفظ، انسجام و گسترش آن در سطح کشور است. 

وی ادامه داد: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در حوزه دانش مأموریتی که به آن‌ها واگذار شده، به‌روز شوند و این به‌روزرسانی که در سپاه یزد آغاز شده، در پایگاه‌های مقاومت نیز ادامه یابد.

 وی افزود: این اقدامات همچون موزاییک‌هایی که در کنار هم قرار می‌گیرند، می‌توانند تصویری زیبا از محلات اسلامی را شکل دهند.

یادآور می‌شود، دومین دوره آموزشی نقش‌آفرینی فرماندهان بسیج استان یزد در تبیین تمدن نوین اسلامی با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و جانشین نواحی‌ استان به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است.

نظر شما